Promocja działań PwC | Czerwiec

W imieniu PwC Polska oraz AICPA&CIMA serdecznie zapraszamy na cykl spotkań dedykowany dyrektorom finansowym dotyczący tego, jak najlepiej przygotować spółki do raportowania zrównoważonego rozwoju.

Wiemy, jak dużym wyzwaniem dla dyrektorów finansowych jest raportowanie zrównoważonego rozwoju. Dlatego postanowiliśmy zorganizować praktyczne spotkania, podczas których w gronie ekspertów oraz innych CFOs będziemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami. Przewidzieliśmy zarówno przestrzeń na edukację, jak i na dyskusję oraz wymianę spostrzeżeń czy wątpliwości.

Cykl spotkań obejmuje:

  • 14 czerwca spotkanie poświęcone należytej staranności w raportowaniu
  • 27 września spotkanie poświęcone odpowiedzialności zarządu za raportowanie zrównoważonego rozwoju
  • 4 października spotkanie poświęcone atestacji raportu oraz technologii wspierającej raportowanie

Formuła spotkań:

  • 10:00-12:00 – prezentacja zagadnień i dyskusja
  • 12:00-14:00 – kontynuacja wymiany doświadczeń podczas lunchu

Spotkania odbędą się w biurze PwC na ul. Polnej 11 w Warszawie.

Zapraszamy do zapisania się na cały cykl spotkań poprzez  formularz rejestracyjny na naszej stronie, a także zachęcamy do aktywnego udziału w dyskusjach.

Link do formularza

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/2024/jak-najlepiej-przygotowac-spolki-do-raportowania-csrd.html?utm_source=email&utm_medium=email-external&utm_campaign=esg-csrd-cfo&utm_content=event-jak-najlepiej-przygotowac-spolki-do-raportowania-csrd-email-email-external-11-06-2024

________________________________________________________________

Szanowni Państwo,

Pragniemy podzielić się z Państwem najnowszym raportem Strategy& Polska: “Ochrona zdrowia w Polsce – potencjał rozwoju i szanse dla inwestorów”.

👉 Raport jest dostępny pod poniższym linkiem
https://www.strategyand.pwc.com/pl/pl/publikacje/2024/ochrona-zdrowia-w-polsce-potencjal-wzrostu-i-szanse-dla-inwestorow.html?utm_source=email&utm_medium=email-private&utm_campaign=strategy-ochrona-zdrowia&utm_content=raport-ochrona-zdrowia-w-polsce-potencjal-wzrostu-i-szanse-dla-inwestorow-email-email-private-03-06-2024 

W Polsce, struktura ludności coraz bardziej zbliża się do modelu zachodnioeuropejskiego, w którym średni wiek obywatela jest coraz wyższy. W ciągu ostatnich 30 lat znacząco wzrosła średnia długość życia – o 11% wśród mężczyzn i 8% wśród kobiet (1990-2022). Projekcje demograficzne wskazują, że udział ludności powyżej 65. roku życia przewyższy jedną trzecią całej populacji. Zaobserwowane tendencje związane ze starzeniem się społeczeństwa spowodują wzrost zapotrzebowania na usługi ochrony zdrowia.

Kluczowe wnioski z raportu:

💡 ~55% wydatków na ochronę zdrowia kierowane jest do osób powyżej 60. roku życia.

💡 8,3% wynosi prognozowany, skumulowany roczny wskaźnik wzrostu wydatków na ochronę zdrowia w Polsce w latach 2023-2028.

💡 3,1x więcej transakcji dokonano na polskim rynku opieki zdrowotnej w latach 2019-2023, niż w latach 2014-2018.

Na co jeszcze wskazują wyniki? Co stanowi aktualnie największe wyzwanie w branży? Jaki potencjał inwestycyjny posiada polski rynek ochrony zdrowia?

O tym przeczytasz w raporcie Strategy&. Zapraszam do lektury raportu i kontaktu z autorami:

Zachęcamy do zapoznania się z treścią raportu

Webinar: Jak przygotować się i wdrożyć JPK_CIT?

Kiedy: 11 czerwca 2024, godz. 11:00

Szanowni Państwo,

zgodnie z obecnie procedowanymi regulacjami, po 31 grudnia 2024 r. wszyscy podatnicy, o przychodach powyżej 50 mln EUR oraz wszystkie podatkowe grupy kapitałowe będą zobowiązane do zaraportowania ksiąg rachunkowych, podatku dochodowego oraz środków trwałych i WNiP wg nowych struktur XML JPK_KR_PD i JPK_ST_KR. Wdrożenie nowych obowiązków będzie wymagać przygotowań, w wielu przypadkach jeszcze przed rozpoczęciem pierwszego okresu raportowania. Zmiany dotkną procesy księgowe, podatkowe i warstwę systemową. Podczas webinarium podzielimy się praktycznymi spostrzeżeniami o tym jak zmierzyć się z JPK_CIT.

Agenda wydarzenia:
– Zakres wymogów sprawozdawczych w ramach tzw. JPK_CIT
– Status projektu
– Wyzwania rachunkowe, podatkowe, systemowe
– Jak wdrożyć JPK_CIT, jakie prace wykonać jeszcze w 2024
– Sesja Q&A

Prowadzący:
Michał Szwed, Partner (Zespół biznesowo technologiczny)
Katarzyna Zasada, Starszy Manager ds. Technologii (Zespół biznesowo technologiczny)
Jacek Działański, Manager (Zespół biznesowo technologiczny)

REJESTRACJA

Promocja wydarzeń PwC | Maj

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium w dniu 20.05.2024 r. (poniedziałek) w godzinach 10.00 – 11.00, które będzie poświęcone projektowi polskich przepisów wdrażających globalny podatek minimalny znany również jako Pillar 2.

Nasi eksperci będa rozmawiac m.in o:

  • Czym jest Pillar 2?
  • Statusie implementacji przepisów Pillar 2 w Polsce
  • Zakresie i mechanizmach działania Pillar 2 w Polsce
  • Zasadach kalkulacji podatku wyrównawczego
  • Kluczowych wyzwaniach wdrożenia w praktyce i jak sobie z nimi radzić?

Zapraszamy do uczestnictwa w webinarium, podczas którego opowiemy, jaki jest cel i zakres powyższej regulacji oraz jak możemy Państwu pomóc w przygotowaniu się do nowych obowiązków i wyzwań.

Szczegóły organizacyjne:

  • wydarzenie odbędzie się 20 maja 2024 r. (poniedziałek) w godzinach 10:00-11:00;
  • webinarium zostanie przeprowadzone w języku polskim;
  • możliwość zadawania pytań w trakcie webinarium, na które postaramy się odpowiedzieć na bieżąco lub – jeśli czas na to nie pozwoli – wrócić do Państwa w późniejszym terminie;
  • udział w spotkaniu jest bezpłatny;
  • formularz rejestracyjny jest tutaj.
    ———————————————–

Zapraszamy na Kongres Liderów Finansowych 2024 – dwudniową konferencję organizowaną przez @Dziennik Rzeczpospolita, która koncentruje się na kluczowej roli, jaką odgrywają finanse w erze nowych technologii.

📅 Kiedy: 23-24.05.2024 r.

🔍 Gdzie: Warszawa, Muzeum Gazowni Warszawskiej

📝 Rejestracja: https://bit.ly/3WomNJH

Podczas wydarzenia swoją ekspertyzą podzielą się również eksperci PwC Polska:

✔️ 23.05 @Magdalena Brzuszczyńska weźmie udział w panelu dyskusyjnym na temat implementacji nowoczesnych technologii w finansach.

✔️ 24.05 @Andrzej Zubik opowie o sposobach na rozwiązywanie sporów podatkowych. @Dorota Bokszczanin wprowadzi do tematu Programu Współdziałania oraz poprowadzi panel dyskusyjny.

Zachęcamy do udziału.

#KongresLiderówFinansowych2024 #PwCPolska #finance #technology #AI #innovation #networking #meeting #tax #financeofthefuture business

———————————–

Webinarium – Jak przygotować się na kolejną edycję Programu rekompensat dla przedsiębiorstw energochłonnych |27.05.2024 r., godz. 10:00

Nowa edycja rekompensat dla firm energochłonnych? To może być przełomowe dla sektora energetycznego w Polsce! Zapisz się na webinarium ➡️rejestracja

Podczas bezpłatnego spotkania nasi prelegenci Joanna Frąckiewicz i Daniel Maryjosz porozmawiają  o:

  • Zasadniczych wymaganiach oraz korzyściach, jakie przyniosły przedsiębiorstwom uczestnictwo w poprzednich edycjach programu rekompensat.
  • Trudnościach, z jakimi borykały się firmy podczas wcześniejszych edycji programu, aby lepiej przygotować się na ewentualne problemy w kolejnej odsłonie.
  • Nowościach jakie mogą pojawić się w nadchodzącej edycji programu rekompensat i jakie korzyści mogą wyniknąć dla przedsiębiorstw.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami i przygotować się na możliwości, jakie niesie ze sobą program.


Webinarium – Graniczny podatek węglowy (CBAM) – Czy jesteś gotowy na nadchodzące zmiany i wyzwania w raportowaniu?|04.06.2024 r., godz. 10:00

Po przejściu przez dwa pierwsze okresy raportowania CBAM, nadszedł czas na podsumowanie dotychczasowych doświadczeń i przygotowanie się na nadchodzące wyzwania.

Już 4 czerwca 2024 zapraszamy na bezpłatne webinarium, które będzie pełne wartościowych informacji i wskazówek dotyczących systemu raportowania CBAM.

Podczas wydarzenia nasi eksperci omówią nie tylko dotychczasowy przebieg obowiązków, ale opowiedzą też o przewidywanych zmianach w raportowaniu CBAM i związanych z nimi potencjalnych trudnościach.

Będziemy dyskutować o dotychczasowych praktykach w raportowaniu i zmianach, których możemy się spodziewać począwszy od 3 kwartału 2024 roku.Webinarium odbędzie się 4 czerwca 2024 r. o godz. 10:00

Aby otrzymać dostęp do transmisji, uprzejmie prosimy o rejestrację tutaj.


Raport PwC Polska: “Wyboista droga do zrównoważonego rozwoju. Technologia, strategia i raportowanie, czyli ESG w dobrach konsumenckich i handlu detalicznym”

Najnowszy raport PwC Polska: “Wyboista droga do zrównoważonego rozwoju. Technologia, strategia i raportowanie, czyli ESG w dobrach konsumenckich i handlu detalicznym” jest już dostępny – zapraszamy do lektury.

👉Zobacz raport

Sektor dóbr konsumenckich i handlu detalicznego jest szczególnie wrażliwy na kwestie zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania wobec firm są wysokie – dziś konsumenci, chociaż wciąż wrażliwi na czynnik cenowy, coraz większą uwagę przykładają do czynników środowiskowych i społecznych. Ich wybory są bardziej świadome niż jeszcze kilka lat temu.​

Kluczowe wnioski z raportu:

✔️20% z ankietowanych polskich firm deklaruje, że ich strategia biznesowa zawiera jasno określone cele zrównoważonego rozwoju. W przypadku firm z centralą zagraniczną procent firm wynosi aż 67%

✔️25% ankietowanych podmiotów zrealizowała lub realizuje znaczącą liczbę procesów związanych z raportowaniem zrównoważonego rozwoju

✔️78% ankietowanych firm nie przeprowadziło oceny ryzyk ESG w łańcuchu dostaw

✔️81% ​ankietowanych nie jest gotowych w aspekcie technologicznym na wyzwanie, jakim jest raportowanie zrównoważonego rozwoju wg CSRD i ESRS

Na co jeszcze wskazują wyniki? Jaki odsetek polskich firm z sektora R&C dokonuje analizy podwójnej istotności? Ile firm przygotowuje raport niefinansowy? Jakie elementy ESG profilu dostawcy są najczęściej brane pod uwagę? Jak firmy z sektora R&C integrują kwestie ESG ze strategią biznesową firmy? O tym przeczytasz w raporcie PwC Polska.

Zapraszam do lektury raportu i kontaktu z autorami:

 

Warsztaty online z BALAJCZA – „Dlaczego mówimy, że japoński jest trudny” …czyli jak język ojczysty wpływa na naukę kolejnych.

Środa, 22 maja 2024 r.

godz. 11:00-12:00

Po co jest ten webinar?

  • Aby dowiedzieć się, jakich narzędzi używamy do mierzenia trudności języków, jak na naukę języka obcego wpływa język ojczysty oraz poznać sposoby na unikanie kalek językowych.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • Poznasz metody skutecznej nauki języków, które znacznie różnią się od polskiego.
  • Dowiesz się, w jakich aspektach języki się od siebie różnią i jakie ma to konsekwencje.
  • Opowiem też o tym, jak Twój drugi i kolejne języki mogą wpływać na to, jak posługujesz się językiem polskim.

Kim jest Izabela Chmiel?

Nazywam się Izabela Chmiel, na co dzień uczę języka angielskiego i japońskiego. Wspieram też expatów z Polski, Japonii i Hiszpanii w rozwoju kompetencji międzykulturowych i komunikacyjnych. Obecnie mieszkam w Granadzie, gdzie uczę się hiszpańskiego i bawię się w CrossFit, a w wolne dni zwiedzam Perły i Perełki Andaluzji.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Zimmer Biomet otwiera Hub Innowacji dla Europy Środkowo-Wschodniej wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe technologię medyczne

(Warszawa, Polska) 6 maja 2024— Zimmer Biomet Holdings, Inc. (NYSE i SIX: ZBH), światowy lider w technologii medycznej z szerokim portfolio zaprojektowanym w celu maksymalizacji mobilności i poprawy zdrowia, otworzył nowy Hub Innowacji w Warszawie, gdzie prezentuje swoje zaawansowane technologie w dziedzinie ortopedii oraz robotykę chirurgiczną.

„Hub Innowacji ZB to przestrzeń do współpracy, w której nasi klienci i personel medyczny mogą przekonać się, jak rozwiązania Zimmer Biomet mogą poprawić efektywność procesu leczenia.” – powiedział Wilfred van Zuilen, Prezydent Grupy w regionie EMEA.

„Dzięki Hubowi możemy poszerzać dostęp do naszych innowacji i zwiększyć ofertę szkoleniową, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby pracowników medycznych. Prezentujemy tu nasze technologie, w tym robota chirurgicznego, nowe rozwiązania dla pacjentów czy urządzenia mieszanej rzeczywistości – powiedział Kamil Renyi, Dyrektor Generalny dla Europy Środkowo-Wschodniej i Izraela w Zimmer Biomet.

Robot chirurgiczny zapewnia wiarygodną informację na temat napięcia tkanek miękkich oraz dokładność przymiarowania w trakcie resekcji kości, a także zbiera dane w trakcie operacji, aby wspierać podejmowanie decyzji. Platforma wspierająca opiekę zdrowotną umożliwia pacjentom wykorzystanie telefonów i innych inteligentnych urządzeń podczas przygotowań do operacji oraz rekonwalescencji po zabiegu. Okulary do mieszanej rzeczywistości łączą realny i wirtualny świat umożliwiając współpracę całych zespołów medycznych.

W ciągu najbliższych pięciu lat Zimmer Biomet planuje przeszkolić ponad 1000 pracowników służby zdrowia w Hubie Innowacji, które zlokalizowane jest w oddziale Globalnych Usług Biznesowych firmy w Warszawie. Nowo otwarta przestrzeń szkoleniowa jest czwartą w regionie Rynków Wschodzących, obok Johannesburga w RPA, Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz Ankary w Turcji. Lokalizacja Hubu jest łatwo dostępna dla profesjonalistów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Kontakt:

Melinda de Boer

Head of International Communications

Melinda.deBoer@zimmerbiomet.com

+41 (0)797 65 71 98

O firmie Zimmer Biomet

Zimmer Biomet to światowy lider technologii medycznych o wszechstronnym portfolio zaprojektowanym w celu zwiększenia mobilności i poprawy zdrowia. Płynnie zmieniamy doświadczenia pacjentów dzięki naszym innowacyjnym produktom i ofercie zintegrowanych technologii cyfrowych i zrobotyzowanych, wykorzystujących dane i ich analizę oraz sztuczną inteligencję.

Dzięki ponad 90-letniej, wiodącej i budzącej zaufanie pozycji oraz specjalistycznej wiedzy firma Zimmer Biomet zapewnia pacjentom i podmiotom świadczącym usługi medyczne rozwiązania najwyższej jakości. Dziedzictwo to trwa do dziś i jest realizowane za sprawą kultury postępu, ewolucji i innowacji.

Więcej informacji na temat naszego asortymentu produktów, działalności w ponad 25 krajach i sprzedaży w ponad 100 krajach oraz na temat dołączenia do naszego zespołu można znaleźć na stronie www.zimmerbiomet.com lub obserwując Zimmer Biomet na Twitterze pod adresem www.twitter.com/zimmerbiomet.

5 wyzwań organizacyjnych polskiej branży przemysłowej

Poznaj kluczowe wyzwania, przed którymi stoi polska branża przemysłowa!

Rynek przemysłowy rozwija się dynamicznie, a wraz z nim rosną również wyzwania organizacyjne, które mogą wpłynąć na efektywność i konkurencyjność Twojej firmy. Z myślą o liderach i specjalistach branży przemysłowej przygotowaliśmy raport “5 wyzwań organizacyjnych polskiej branży przemysłowej”, który dostarcza istotnych wskazówek i rozwiązań usprawniających biznes.

Zobacz raport: https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/wp-content/uploads/2024/03/5_wyzwan_organizacyjnych_polskiej_branzy_przemyslowej.pdf

Raport szczegółowo analizuje główne problemy, z którymi borykają się polskie przedsiębiorstwa przemysłowe, w tym związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, optymalizacją procesów, czy wdrażaniem nowoczesnych technologii.Poznaj konkretne rekomendacje, jak Twoja firma może stawić czoła tym wyzwaniom, zwiększając efektywność operacyjną i redukując koszty.

Kancelaria Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.

 

Śniadanie online z BALAJCZA – „Zbiorowe zaprogramowanie umysłu”

Czwartek, 16 maja 2024 r.

godz. 8:00-9:00

Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Różnorodności Kulturowej zapraszamy w czwartek 16 maja o godz. 8.00 na Śniadanie on-line „Zbiorowe zaprogramowanie umysłu”. Porozmawiamy o zjawiskach zachodzących na styku kultur. Czy kultura jest wrodzona? Czy jest dziedziczona? A może należy jej się wyuczyć?

Dowiedzą się Państwo również:

  • skąd wiemy, że coś jest dobre albo złe, normalne lub „nienormalne”
  • kto się ma do kogo dostosować
  • czym jest „tygiel narodów”
  • co znaczy, że kultura ma charakter arbitralny
  • dlaczego, mieszkając za granicą, przeżywamy szok kulturowy
  • jakie strategie wybieramy, by przetrwać w obcym kraju

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar: Analiza cen transferowych? A może benchmark? Jak weryfikujemy rynkowość transakcji?

REJESTRACJA

Zapraszamy na najnowszy webinar zespołu Cen Transferowych CRIDO. Tym razem opowiemy Państwu o naszym podejściu do przygotowywania analiz cen transferowych (bardzo często niepoprawnie nazywanych „benchmarkami”) dla transakcji finansowych oraz transakcji towarowych i usługowych (metodą TNMM). Nie, to nie jest „błąd”… naszym zdaniem ”analiza cen transferowych” i „benchmark” nie są pojęciami równorzędnymi / tożsamymi. Dlaczego? Zapraszamy na spotkanie, aby poznać nasze argumenty oraz przedyskutować wspólnie to zagadnienie.

Dodatkowo porozmawiamy o innych, niezmiennie aktualnych zagadnieniach:

  • Kiedy i jak aktualizować analizy?
  • Czy teraz jest dobry moment na aktualizację takich analiz?
  • Jakie kryteria selekcji należy brać pod uwagę, aby analiza była rzetelnie przeprowadzona i jak najdokładniej odzwierciedlała badaną transakcję?
  • Jak duży wpływ na jakość analizy i otrzymane wyniki ma źródło danych porównawczych z którego skorzystamy?

Webinar pt. „Analiza cen transferowych? A może benchmark? Jak weryfikujemy rynkowość transakcji?”.

Data: 7 maja 2024 r.

Godzina: 11:00 [przewidujemy 50 min. webinaru + 10 min. na pytania]

Prowadzący:

  • Anna Wcisło – partner w CRIDO,
  • Michał Janowicz – manager w zespole TP,
  • Sebastian Deoniziak – manager w zespole TP.

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Inwestowanie w Polsce 2024: bezpłatny e-book o przepisach podatkowych i prawnych

Każdego roku getsix® opracowuje dla Państwa broszurę, która jest kompilacją aktualnych zagadnień podatkowych i prawnych. Poruszamy w niej najważniejsze zmiany i tematy, które kształtują Państwa bezpośrednie otoczenie biznesowe i mają realny wpływ na rozpoczęcie i prowadzenie działalności w Polsce.

Korzystanie ze strategicznych z punktu widzenia przedsiębiorstwa informacji, systematyzuje i ułatwia przystępny format e-booka.

Broszurę “Inwestowanie w Polsce” kierujemy do:

  • tych z Państwa, którzy prowadzą biznes w Polsce – to cenne kompendium bieżących informacji o najnowszych zmianach podatkowych, prawnych i księgowych;
  • potencjalnych inwestorów, którzy rozważają rozpoczęcie działalności gospodarczej w Polsce – broszura jest nie tylko staranną analizą polskiego systemu podatkowego, ale szczegółowo objaśnia wszystkie prawno-kadrowe niuanse związane z inwestowaniem w Polsce.

Informacje podzielone są na cztery, przejrzyste grupy:

  • Rozpoczynanie działalności gospodarczej w Polsce
  • Podatki w Polsce
  • Leasing
  • System ubezpieczeń w Polsce

E-book “Inwestowanie w Polsce 2024” umożliwi podejmowanie właściwych decyzji z zakresu podatków lub prawa korporacyjnego!

Grupa getsix® to niezawodny i zaufany partner dla Państwa działalności. Oferujemy dopasowane do konkretnych potrzeb wsparcie biznesowe, które pomoże Państwu rozwijać się, rosnąć i odnosić sukcesy.

Nasze wieloletnie doświadczenie jest gwarancją najlepszych w swojej klasie usług w zakresie:

Nasze rozwiązania dla biznesu opieramy o najnowocześniejsze technologie IT oraz certyfikat ISO 9001.

Pobierz bezpłatny e-book

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją broszury na platformie YouTube: LINK

Zachęcamy do subskrybowania getsix® Information Service, aby być na bieżąco z publikowanymi przez nas informacjamiLINK

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe pytania dotyczące podatków, albo potrzebują Państwo dalszych informacji, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na naszej stronie: LINK

Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji.

Zespół getsix®