PwC – zaproszenie na serię webinarów

Serdecznie zapraszamy na webinary firmy PwC.

 

O Strefach Praktycznie

Jakie zmiany w przepisach przyniósł ze sobą 2023 rok i co jeszcze może nas zaskoczyć

26 stycznia 2023 r. | 11:00

👇Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/o-strefach-praktycznie-jakie-zmiany-w-przepisach-przyniosl-2023-rok.html

 

Cykl webinarium: Jak efektywnie łączyć dotacje i ulgi?
Część pierwsza – projekty inwestycyjne

30 stycznia 2023 r. | 10:00

👇Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/cykl-webinariow-jak-efektywnie-laczyc-dotacje-i-ulgi.html

 

KSeF nadchodzi – ostatnia chwila, żeby wybrać narzędzie i rozpocząć wdrożenie

31.01.2023 r. | 10:00

👇Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/rok-do-zmiany-poznaj-narzedzia-ktore-pozwola-na-wdrozenie-e-faktury.html

Nie warto stać z boku, gdy ceny tłumaczeń stoją w miejscu

Od początku roku zewsząd słyszy się o podwyżkach cen.

Jednak w Balajcza Linguistic Services podjęliśmy inną decyzję i mamy dla Państwa dobrą wiadomość:

Ceny tłumaczeń i kursów nie wzrosły w 2022 roku i – w myśl wspierania biznesu klientów – nie wzrosną także w styczniu 2023 r.

Do końca stycznia można więc skorzystać z naszych usług w niższych, zeszłorocznych cenach (pod uwagę bierzemy datę przyjęcia zlecenia do realizacji).

Chcemy, aby z początkiem 2023 roku nasi klienci śmiało rozpoczynali nowe projekty, nie martwiąc się przy tym o budżet.

Dlatego nasze wsparcie językowe:

  • tłumaczenia ustne i pisemne (w tym tzw. przysięgłe)
  • obsługa językowa konferencji
  • kursy języka obcego

jest na wyciągnięcie ręki… i w przewidywalnej cenie.

Dlatego wszystkich członków Izby, którym może się przydać się pomoc tłumacza lub lektora, zapraszamy do kontaktu z biurem Balajcza:

balajcza@balajcza.pl
+ 48 22 643 47 94

Wycenę można też wygodnie zamówić przez formularz na stronie:
www.balajcza.pl/valuation

Podsumowując, nie warto stać z boku – naprawdę dobry moment jest… teraz.

Panorama Day & Panorama Night – nowy koncept Panorama Sky Bar ” Tea time or Champagne time wybierz sam”

13 stycznia 2023 roku o godz. 13.00 rusza nowy koncept w Panorama Sky Bar na 40 piętrze Warszawskiego Hotelu Marriott. Na czym będzie polegać nowość w lokalu, który cieszy się ogromną popularnością już od 33 lat?

Postanowiliśmy otworzyć lokal już od godziny 13.00. Dlaczego? Ponieważ Goście niejednokrotnie pytali o wcześniejszą dostępność… Do tej pory działaliśmy od godz. 18.00, od października od godz. 16.00, i okazuje się, że Goście chcą nas odwiedzić jeszcze wcześniej.

Sądziliśmy, że Panorama Sky Bar funkcjonować będzie tylko nocą. Natomiast chęć odwiedzenia tego miejsca przez Gości jest tak silna, że nie można nie ulec pokusie zaproszenia ich na wczesno-popołudniowe atrakcje. Zakładamy, że to nie koniec rozwoju Panoramy.

Do Sky Bar można już teraz przyjść na lunch od 13.00, wybierając spośród kilku setów przekąsek. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Proponujemy także unikalny wybór kaw i herbat, napoi bezalkoholowych. Lunch w Panoramie będzie teraz atrakcją No1 w Warszawie, dla wszystkich gości zagranicznych i nie tylko.

Czym jeszcze możemy wszystkich zaskoczyć?

Wcześniejsze otwarcie o 13.00 oznacza, że przyjeżdżając na lunch do Panoramy, będzie można świętować zawarcie nowego kontraktu, współpracy, poznać swoich kontrahentów, partnerów w biznesie. Panorama Sky Bar to miejsce dla kogoś, kogo chcemy wyjątkowo przyjąć w Warszawie. Każda inna okazja, na odwiedzenie Panorama Sky Bar jest bardzo dobra i uzasadniona.

Najbardziej popisową pozycją w menu jest „Perfection” – oprócz najlepszej klasy szampana, znajdzie się w nim 5-daniowe menu degustacyjne dla dwojga „VIP or Trick” związane z serwowaniem wszystkich propozycji w najbardziej efektowny sposób, tzn. nie możemy zdradzić wszystkich szczegółów, ale jeśli byliście kiedykolwiek na kolacji w chmurach, lub degustowaliście potrawy z zamkniętymi oczami, to wiecie mniej więcej jakich efektów wow można oczekiwać – tutaj gwarantujemy, że będzie WOW, którego jeszcze nie doświadczaliście.

Jeśli szukacie wyrafinowanej kuchni, wysokich lotów, pięknych zapierających dech w piersiach widoków, zapraszamy do Panorama Day na spotkanie biznes lub do Panorama Night na wystrzałową integrację w rytmie muzyki.

Nocny Sky Bar działa tak jak dotychczas, poszerzamy swoją działalność o godziny dzienne, by podziwiać piękny widok, wypić aromatyczną kawę i skosztować pyszny deser. Dzień to również miejsce do celebracji najważniejszych dla nas wydarzeń: urodzin, imienin, świąt, rocznicy ślubu.

Chcemy aby Panorama Sky Bar zapamiętana była przez szeroką publiczność jako miejsce kultowe, do którego można również wpaść za dnia.

Za azjatyckie doznania kulinarne w Panorama Sky Bar odpowiada Inderjit Manota – Szef Kuchni Warsaw Marriott Hotel. Inderjit to kucharz z wieloletnim doświadczeniem, ciągle poszukujący nowych smaków. Szlify zdobywał w Londynie, w wielu znanych restauracjach, m.in Gordon Ramsay Plane Food Heathrow.

Jego zdaniem kuchnia ma być radością i przyjemnością, ale musi też być zdrowa, tak aby przyjemność smaków była połączona ze wzmocnieniem sił witalnych. Zatem można powiedzieć, że jego dewiza to smacznie i zdrowo!

Zapraszamy do Panorama Sky Bar, gdzie spróbujecie efektów pracy Szefa Inderjita.

Za część słodką menu w Panorama Sky Bar – odpowiada sam mistrz cukiernictwa Cezary Mścichowski, Szef Cukierni Warsaw Marriott Hotel.

Warsztaty online z BALAJCZA „Nordycki przepis na stan równowagi”

Wtorek, 17 stycznia 2023 r.

godz. 11:00-12:00

„Nordycki przepis na stan równowagi”

Weszliśmy w nowy rok 2023, przed nami wiele planów i postanowień – próbujemy wprowadzać je w życie nerwowo i w biegu. Przyjrzyjmy się naszym północnym sąsiadom ze Szwecji, Danii czy Finlandii, którzy szukają przede wszystkim autentycznej równowagi w codziennym życiu.

Czy sposoby i style życia Szwedów, Duńczyków i Finów mogą nas zainspirować? Wspólnie odszyfrujemy znaczenie lillördag, fredagsmys, fika 🙂

Jeżeli chcesz poznać nordycki przepis na stan równowagi w codziennym życiu i dowiedzieć więcej o duńskim hygge, szwedzkim lagom czy fińskim kalsarikännit, zapraszamy na spotkanie 17 stycznia.

Będziemy mówić o:

  • Czy różnice kulturowe mają wpływ na to, jak odpoczywamy?
  • Czy nordycka recepta na odpoczynek może sprawdzić się w Polsce?
  • Jak Szwedzi, Duńczycy i Finowie szukają work-life balance i czego możemy się od nich nauczyć?
  • Dlaczego cały świat zachwyca się duńskim konceptem hygge?
  • A może jednak wybrać szwedzkie lagom czy fińskie kalsarikännit?

O nordyckich sposobach na odpoczynek i odnalezienie równowagi w życiu opowie Małgorzata Musińska-Kubis, która mieszkała i pracowała w Szwecji przez prawie 7 lat – najpierw w Ambasadzie RP w Sztokholmie jako dyplomata, a potem w biznesie. Małgorzata mieszka obecnie w Warszawie, gdzie pracuje w polskim koncernie chemicznym w pionie łańcucha dostaw. Pracę łączy ze swoją pasją – jest również Trenerem Biznesu i Kompetencji Międzykulturowych, współpracuje ze Szwedzko-Polską Izbą Handlową w Sztokholmie, jest Członkinią SIETAR i nagrywa podcasty.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Świętowanie à la française”

Czwartek, 12 stycznia 2023 r.
godz. 8:00-9:00

Początek roku to dobry moment, by przyjrzeć się kalendarzom świąt innych narodów. Okazuje się, że nawet w krajach bliskich nam kulturowo znajdziemy sporo różnic. A to dopiero początek odkrywania bogactwa tradycji i zwyczajów, również kulinarnych, które z poszczególnymi świętami są związane.

W czwartek 12 stycznia o godz. 8:00 w ramach Śniadania on-line porozmawiamy o „świętowaniu à la française”. Zapraszamy nie tylko smakoszy i łasuchów, ale wszystkich zainteresowanych tradycją i zwyczajami Francji.

Powiemy między innymi: 

  • jak Grand Tour de France zadecydował o obchodach Nowego Roku
  • co kolekcjonują Francuzi w styczniu
  • jaką rolę odegrały „śluby Chlodwiga”
  • jak 6 stycznia obchodzi się w Pałacu Prezydenckim
  • na czym polegała „loteria miłości”

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA

Warsztaty online z BALAJCZA – „Budowanie zaufania we współpracy międzykulturowej”

Poniedziałek, 19 grudnia 2022 r.
godz. 13:00-14:00

Zaufanie często przesądza o sukcesie w biznesie. Zaufanie pozwala rozwijać relację. Jest również gwarantem skutecznej współpracy biznesowej i produktywności. A co więcej, pozwala nam czuć się dobrze z osobami, z którymi współpracujemy. Jak zatem budować zaufanie w międzynarodowym zespole?

Zapraszam na nasze spotkanie, podczas którego dowiesz się:

  • co wpływa na zaufanie, ale też na jego brak,
  • jakie zachowania sprawiają, że ufamy osobom, z którymi współpracujemy,
  • jak zdobyć zaufanie osoby, która pochodzi z odmiennej kultury niż nasza,
  • jak budować zaufanie we współpracy międzykulturowej

O budowaniu zaufania we współpracy międzykulturowej opowie::

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „SZTOKHOLM i jego oblicza”

Środa, 14 grudnia 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Sztokholm nazywany jest Wenecją Północy. W Polsce mało o nim wiemy i rzadko myślimy o Sztokholmie jako destynacji na weekendowy wypad.

A może jednak warto się tam wybrać? Sztokholm ma ogromny potencjał turystyczny i skrywa wiele niespodzianek. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Czy wiesz, że:

  • cały obszar stołeczny Sztokholmu obejmuje archipelag sztokholmski, czyli 24 tysiące wysp, wysepek i skał przybrzeżnych?
  • Sztokholm Główny położony jest na 14 wyspach połączonych 53 mostami?
  • Sztokholm jest miastem noblowskich przyjęć?
  • posiada jedyne na świecie metro wykute w skale?
  • w maju możesz zobaczyć ogród kwitnących wiśni,
  • a na wyspie Södermalm udać się na wycieczkę śladami bohaterów z trylogii Millenium Stiega Larssona…
  • i zobaczyć – uważane za polskie – lwy przed Zamkiem Królewskim…?

Zapraszamy na wirtualną podróż do Sztokholmu z przewodniczką Małgorzatą Musińską-Kubis, która mieszkała i pracowała w Szwecji przez prawie 7 lat – najpierw w Ambasadzie RP w Sztokholmie jako dyplomata, a potem w biznesie. Małgorzata mieszka obecnie w Warszawie, gdzie pracuje w polskim koncernie chemicznym w pionie łańcucha dostaw. Pracę łączy ze swoją pasją – jest również Trenerem Biznesu i Kompetencji Międzykulturowych, współpracuje ze Szwedzko-Polską Izbą Handlową w Sztokholmie, jest Członkinią SIETAR i nagrywa podcasty.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Podatek od nieruchomości w 2022 r. – bieżące problemy i wyzwania (z perspektywy podatników i samorządów)

Szanowni Państwo,

jako współorganizator 158. Konferencji Podatkowej pt.: “Podatek od nieruchomości w 2022 r. – bieżące problemy i wyzwania (z perspektywy podatników i samorządów)”, mamy zaszczyt zaprosić Państwa na to wyjątkowe, dla osób zajmujących się na co dzień zagadnieniami z zakresu PON, wydarzenie.

W konferencji, poza ekspertami CRIDO:

  • Janem Furtasem, doradcą podatkowym, partnerem w zespole podatkowym w CRIDO
  • Danielem Pankiem, doradcą podatkowym, menadżerem w zespole podatkowym w CRIDO
  • Moniką Grabowiecką, doradcą podatkowym, starszym konsultantem w zespole podatkowym w CRIDO

udział wezmą znakomici znawcy z zakresu podatku od nieruchomości:

  • dr hab. Ziemowit Kukulski, prof. UŁ – kierownik Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Wojciech Morawski, prof. UMK, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Krzysztof Winiarski, sędzia NSA, przewodniczący wydziału III IF NSA
  • dr Łukasz Sanakiewicz, członek SKO w Tarnowie
  • dr hab. Rafał Dowgier, prof. UwB, Uniwersytet w Białymstoku
  • Bartosz Kaźmierczak, Radca prawny, Urzędu Miasta Poznania
  • dr Zbigniew Wardak, pracownik Katedry Postępowania Karnego i Kryminalistyki WPiA UŁ, etatowy członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi

Prelegenci opowiedzą o najbardziej aktualnych kwestiach związanych z PON

oraz orzecznictwie w tym zakresie.

Udział w konferencji będzie niepowtarzalną okazją do zapoznania się zarówno z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi podatku od nieruchomości w ostatnich dwunastu miesiącach, jak i poznania kierunku jego rozwoju w Polsce.

Więcej informacji o konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie wydarzenia:

ZAREJESTRUJ SIĘ

Webinar: VAT-owskie (i nie tylko) zamknięcie roku 2022

Szanowni Państwo, 

czy pamiętamy, że finalizacja rozliczeń rocznych wymaga też spojrzenia na VAT? Obowiązkowe kroki do wykonania, zagadnienia do przemyślenia, nieustannie zmieniane przepisy i stawki VAT do uwzględniania – o tym będą mówić eksperci podatkowi CRIDO podczas webinarium, które odbędzie się 7 grudnia 2022 r. w godz. 11:00-12:00.

Przy okazji – mała niespodzianka – skoro mówimy o korektach VAT, nie może zabraknąć informacji z kręgu najlepszego w CRIDO i w Polsce zespołu TP (jak to z tymi korektami jest i będzie w cenach transferowych).

Podczas wydarzenia poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:

  • Współczynnik struktury sprzedaży i ograniczenie odliczenia | czy ten temat na pewno nas nie dotyczy?
  • Ujęcie w VAT wyników inwentaryzacji | czy to konieczne?
  • Faktury korygujące | status SlimVAT 1-3
  • Końcowo-roczne rozliczenia transakcji – z naciskiem na korekty cen transakcyjnych (+ gratis TP)
  • Zmiana stawek VAT | gdzie zniknie 0%?
  • Warunkami realizacji dostaw towarowych | czy to ostatni rok na uporządkowanie, zanim pokażemy fiskusowi na jakich warunkach działamy?
  • Korekty cen transferowych | o czym warto pamiętać nie tylko przy zamknięciu roku

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
Zespół CRIDO

Więcej informacji i rejestracja

Warsztaty online z BALAJCZA – „WELLBEING po nordycku…”

Wtorek, 6 grudnia 2022 r.

godz. 11:00-12:00

Za pasem Święta Bożego Narodzenia – to dobry pretekst, aby zwolnić, otulić się swoim ulubionym kocem, wziąć kubek ciepłej herbaty do ręki i wspólnie zadać sobie kilka pytań:

  • Czy różnice kulturowe mają wpływ na to, jak odpoczywamy?
  • Czy nordycka recepta na odpoczynek może sprawdzić się w Polsce?
  • Jak Szwedzi, Duńczycy i Finowie szukają work-life balance i czego możemy się od nich nauczyć?
  • Dlaczego cały świat zachwyca się duńskim konceptem hygge?
  • A może jednak wybrać szwedzkie lagom czy fińskie kalsarikännit?

O nordyckich sposobach na odpoczynek i odnalezienie równowagi w życiu opowie Małgorzata Musińska-Kubis, która mieszkała i pracowała w Szwecji przez prawie 7 lat – najpierw w Ambasadzie RP w Sztokholmie jako dyplomata, a potem w biznesie. Małgorzata mieszka obecnie w Warszawie, gdzie pracuje w polskim koncernie chemicznym w pionie łańcucha dostaw. Pracę łączy ze swoją pasją – jest również Trenerem Biznesu i Kompetencji Międzykulturowych, współpracuje ze Szwedzko-Polską Izbą Handlową w Sztokholmie, jest Członkinią SIETAR i nagrywa podcasty.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.