Webinarium: „Nowa” umowa o roboty budowlane

Co możemy powiedzieć o umowie na roboty budowlane po prawie roku obowiązywania nowej ustawy PZP?

✅  Czy wprowadzone rozwiązania stanowią bardziej rewolucję znanych nam regulacji prawnych czy też (kosmetyczną) ich (kolejną zresztą) ewolucję?

✅  Czy dotychczasowe doświadczenia potwierdzają wzmocnienie pozycji wykonawcy robót budowlanych?

✅ Z jakimi problemami praktycznymi (wyzwaniami) najczęściej spotykają się uczestnicy rynku budowlanego?

 

🔴 Na te i inne pytania postaramy się wspólnie z Państwem odpowiedzieć w trakcie webinarium 📅 13 grudnia 2021 r. w godz. 11:00 – 13:00. ⏰

Webinar będzie podzielony na dwie części:

➡ W pierwszej części (wykład) w ramach wprowadzenia merytorycznego prezentację na temat omawianych zagadnień przedstawią prawnicy kancelarii Hoogells:

✓  adwokat Bolesław Szyłkajtis (head of infrastructure), oraz

✓  adwokat Michał Wojciechowski (head of public procurement).

➡ W drugiej części (panel dyskusyjny) moderowanej przez adw. Michała Wojciechowskiego swoje spojrzenie na temat pierwszych doświadczeń z „nową” umową o roboty budowlane zaprezentują:

✓  adwokat Jan Styliński (Prezes Zarządu Polskiego Związku Pracodawców                 Budownictwa)

✓ adwokat Piotr Skura (Wiceprezes Zarządu Związku Ogólnopolskiego Projektantów i Inżynierów)

✓  radca prawny Marlena Koniecka-Pomaska (Dyrektor Działu Prawnego Aldesa Construcciones Polska Sp. z o.o.)

✓    radca prawny Piotr Nowak (Dyrektor Działu Prawnego w TORPOL S.A.)

Udział w webinarium jest bezpłatny.

👉 Serdecznie zapraszamy do rejestracji: https://forms.gle/j7UJCHotZ9cymJHM7

Webinarium: Najnowsze zmiany dla instytucji finansowych w zakresie ochrony tzw. sygnalistów

Już 2 grudnia 2021r. o godzinie 11:00 serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium:

Najnowsze zmiany dla instytucji finansowych w zakresie ochrony tzw. sygnalistów.

17 grudnia 2021 r. upływa termin transpozycji dyrektywy w sprawie ochrony sygnalistów. W związku z tym, przygotowaliśmy dla Państwa bezpłatne webinarium, w którym nasi eksperci przedstawią najnowsze zmiany dla:

  • instytucji obowiązanych w rozumieniu przepisów dotyczących AML/CFT;
  • funduszy inwestycyjnych i zarządzających funduszami;
  • firm inwestycyjnych;
  • banków;
  • instytucji stosujących przepisy MAR.

Wszystkie osoby zainteresowane tematem naszego webinarium, zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami wydarzenia oraz do zapisu na naszej stronie:

https://sadkowskiiwspolnicy.pl/najnowsze-zmiany-dla-instytucji-finansowych-w-zakresie-ochrony-tzw-sygnalistow/

Śniadanie online z Balajcza

Czwartek, 2 grudnia 2021 r.

godz. 8:00-9:00

„Polacy na krańcach świata”

  • Który z polskich generałów ma osadę swojego imienia w Ameryce Południowej?
  • Komu do obozu jenieckiego dawni pracownicy przysyłali egzotyczne frykasy?
  • Jak niepozorny geograf ze Lwowa pomieszał szyki europejskim mocarstwom?
  • W której dzielnicy Warszawy i dlaczego w XXI wieku ocenzurowano szlifierką dokonania słynnego podróżnika?

O tym, a także o szeregu egzotycznych przygód polskich podróżników, porozmawiamy przy okazji wykładu „Polacy na krańcach świata” podczas śniadania 18 listopada. Zainteresowanym polecimy trwającą do końca miesiąca wystawę, podczas której poznają więcej historii obieżyświatów.

Spotkanie poprowadzi Hanna Dzielińska – dziennikarka, przewodniczka po Warszawie, autorka spacerów międzymiastowych (kwarantannowych) online, reportaży oraz książek o kulturze i mieście, popularyzatorka kultury i sztuki. Hania zajmuje się również animacją życia kulturalno‑artystycznego, organizuje produkcję filmów dokumentalnych i reportaży, współpracuje z dzielnicami i instytucjami kultury przy tworzeniu publikacji historycznych, a także prowadziła koło naukowe Studentów Historii Sztuki i wydała własną serię gier przygodowych dla dzieci i dla dorosłych.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

 

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Raport CRIDO Legal: Zagraniczne akwizycje polskich firm nie zwalniają

Polskie firmy coraz częściej wybierają się na zagraniczne zakupy. Trend ten rozwija się od wielu lat i nie ustał podczas COVID-19. Pandemia, choć spowodowała zauważalne spowolnienie, nie zahamowała biznesowych planów polskich przedsiębiorców i inwestorów. W szczególności w Europie i w bardziej tradycyjnych branżach – wynika z raportu CRIDO Legal „Fuzje i przejęcia polskich firm w czasach pandemii (2020-IIIQ 2021)” .

Większy spadek krajowych niż zagranicznych transakcji w 2020 roku

Według danych opublikowanych w MergerMarket od początku 2020 roku polskie firmy dokonały 164 transakcji M&A, z czego 44 były to akwizycje spółek za granicą (27%). Po niewielkim załamaniu rynku w 2020 roku widoczne jest obecnie wyraźne odbicie, zwłaszcza w odniesieniu do zagranicznych zakupów. Po tym, jak liczba zagranicznych przejęć spadła z 22 w 2019 roku do 20 w 2020 roku, na koniec trzeciego kwartału 2021 wzrosła do 24.

Również w obszarze krajowych przejęć nastąpił spadek liczby transakcji z 82 w 2019 roku do 63 w 2020 roku.

Spadek liczby transakcji w 2020 roku jest z pewnością wynikiem pandemii i związanych z nią ograniczeń. Biznes jednak dość szybko nauczył się działać w nowych okolicznościach, a procesy M&A na nowo przyspieszyły w 2021 roku. Widać też rosnący apetyt polskich przedsiębiorców na zagraniczne akwizycje – zarówno w liczbach, jak i w naszych rozmowach z polskimi inwestorami – komentuje Przemysław Furmaga, partner odpowiedzialny za zespół M&A w CRIDO Legal.

Polskie firmy wolą inwestować w mniejsze przedsiębiorstwa

Aż 57 na 69 zagranicznych przejęć (o ujawnionej wartości) w latach 2015-2019 stanowiły  transakcje poniżej 100 mln EUR. Tendencja ta nie zmieniła się w czasie pandemii. Wśród transakcji zamkniętych w okresie 2020-IIIQ2021 również dominowały te o wartości poniżej 100 mln EUR i stanowiły 84% ze wszystkich transakcji, których wartość została upubliczniona. Jak mówi Przemysław Furmaga – Jest ku temu racjonalny, logiczny powód – z reguły im większa inwestycja, tym większe potencjalne ryzyko dla biznesu, im wyższy koszt transakcji, tym większe trudności z finansowaniem.

Podobnie kształtuje się tendencja w krajowych M&A – od początku 2020 roku na 39 transakcji (o znanej wartości) aż 32 było poniżej 100 mln EUR (tj. 82%). W latach 2015-2019 było ich odpowiednio 165 na 199 (tj. 83%).

Polskie firmy najchętniej przejmują europejskie podmioty Większość zagranicznych przejęć dokonanych przez polskie firmy miała miejsce w Europie. Sprzyjają temu podobieństwa kulturowe, ekonomiczne i prawne, jak również istniejące kontakty biznesowe z europejskimi przedsiębiorstwami – komentuje Przemysław Furmaga. Jak wynika z raportu CRIDO Legal, w okresie 2020-IIIQ2021 polskie firmy najczęściej sięgały po akwizycje w Niemczech (7 transakcji). Na drugim miejscu – po 4 akwizycje miały miejsce na Litwie i na Węgrzech. Poza Europą pojedyncze przejęcia zdarzały się m.in. w tak odległych geograficznie krajach, jak USA, Australia, Kanada czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Wśród celów dominują firmy z sektora produkcji

Polscy inwestorzy najczęściej przejmowali za granicą firmy produkcyjne. Co ciekawe, w czasie pandemii widać wyraźny wzrost zagranicznych przejęć w sektorze biotechnologii i e-commerce. Spadło natomiast zainteresowanie firmami z branży dóbr konsumenckich.

Wykres: TP 5 wg branż (w okresach: 2018-2019 i 2020–IIIQ 2021)

 

Źródło: Raport CRIDO Legal Fuzje i przejęcia polskich firm w czasach pandemii (2020-IIIQ 2021)”

Z wielką uwagą obserwujemy zmiany na rynku M&A i rosnące zainteresowanie polskich podmiotów zakupami za granicą. A co więcej, w CRIDO mamy przyjemność takie transakcje prowadzić i wspierać klientów  zarówno od strony prawnej,jak i podatkowej czy finansowej. Patrząc po tegorocznym przyspieszeniu na rynku M&A można zakładać, że liczba przejęć dokonanych przez polskie podmioty za granicą mocno zbliży się do rekordowego 2016 roku – konkluduje Przemysław Furmaga. Raport powstał na podstawie danych z bazy Mergermarket.

Pełną wersję raportu,  w nim m.in. lista największych transakcji, szczegółowy rozkład geograficzny i branżowy można pobrać na stronie crido.pl.

O CRIDO – Zapewniamy przedsiębiorcom wsparcie podatkowe, prawne, transakcyjne i biznesowe. Pomagamy rozwijać innowacyjną działalność, w tym pozyskując finansowanie ze środków publicznych i innych dostępnych źródeł.  Zaangażowanie i praca naszego zespołu zostały wielokrotnie docenione. Zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach doradców podatkowych oraz firm wspierających działalność B+R i innowacje.  Więcej informacji na: crido.pl

EY | 3 kwadranse z Polskim Ładem

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom zapraszamy do udziału w cyklu 8 spotkań poświęconych kluczowym wyzwaniom związanym z Polskim Ładem.

W ramach tej inicjatywy eksperci EY przeprowadzą Państwa przez meandry nowych przepisów podatkowych uchwalonych przez Parlament. Zachęcamy również do zgłaszania nurtujących Państwa pytań, na które nasi specjaliści udzielą odpowiedzi.

3 kwadranse z Polskim Ładem | EY Polska

Warsztaty online z BALAJCZA – „Problematyczne zagadnienia językowe w komunikacji”

Wtorek, 23 listopada 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Komunikacja językowa to proces porozumiewania się ludzi za pomocą znaków językowych, w formie ustnej lub pisemnej. Wypracowanie teorii komunikacji powiązane jest w szczególności z powstaniem i rozwojem cybernetyki jako nauki o ogólnych zasadach sterowania informacjami i ich przekazu.

Komunikacja językowa stanowi szczególną formę przekazywania informacji za pomocą języka (zob. funkcja komunikatywna języka). W procesie tym obecne są następujące elementy i zdarzenia: uczestnicy rozmowy (mówiący, słuchający), treść informacyjna oraz kodowanie i dekodowanie informacji za pomocą języka (kodu językowego).

Podczas warsztatu omówimy:

  • skrótowce
  • poprawną odmianę nazwisk
  • podstawowe zasady interpunkcji

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

spotkania@balajcza.pl
Timea Balajcza, tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Polski Ład – zaproszenie na webinar

REJESTRACJA 

Strona WWW

Część I: 17 listopada 2021 r.,
godz. 11:00 – 14:00
Część II: 18 listopada 2021 r.,
godz. 11:00 – 13:20

Zapraszamy na drugą odsłonę webinaru „Polski Ład – planowane zmiany podatkowe”, podczas którego eksperci KPMG omówią kluczowe zapisy nowelizacji ustaw podatkowych uchwalonych przez Sejm 1 października 2021 roku. Wydarzenie stanowi rozwinięcie pierwszej edycji webinaru i będzie obejmować nowe zapisy, które wcześniej nie zostały omówione jak również najbardziej aktualną wersję (po posiedzeniu Senatu) zapisów omówionych podczas pierwszego spotkania. Dodatkowo prelegenci omówią praktyczne kwestie związane z obowiązkiem publikacji informacji z realizacji strategii podatkowej, którego wykonania termin mija 31 grudnia 2021 r.

Agenda wydarzenia

17 listopada (środa), godz. 11.00-14.00

Temat    Prelegenci KPMG 
Otwarcie wydarzenia Paweł Barański
Partner, Szef Działu Doradztwa Podatkowego i PrawnegoAnna Sińczuk
Partner, Szef Zespołu ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych
Zmiany w CIT 2022 (1/2)
(minimalny podatek dochodowy, koszty finansowania dłużnego, amortyzacja w spółkach nieruchomościowych, ulga konsolidacyjna, spółka holdingowa, ulga na IPO, PGK, Estoński CIT, porozumienie inwestycyjne)
Przemysław Szywacz
Partner, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób PrawnychJarosław Nożewski
Starszy Menedżer, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych
Zmiany w CIT 2022 (2/2)
(reorganizacje, WHT, zagraniczna spółka kontrolowana, ukryta dywidenda, przerzucenie dochodów, zarząd a rezydencja podatkowa, GAAR oraz SAAR,  uchylenie art. 15e, certyfikat rezydencji, oświadczenie płatnika)
Wojciech Majkowski
Partner, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób PrawnychMarcin Michna
Starszy Menadżer,  Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych
Ulgi podatkowe 2022
(ulga B+R, ulga na robotyzację, na prototyp, na zatrudnienie innowacyjnych pracowników, PSI)
Kiejstut Żagun
Partner, Szef Zespołu Innowacji, Ulg i Dotacji
Ceny Transferowe 2022
(definicja podmiotów powiązanych, korekty cen transferowych, mechanizm safe harbour, local file, termin przedłożenie dokumentacji, oświadczenia, informacja o cenach transferowych, sankcje KKS,
ORD-U)
Jacek Bajger
Partner, Szef Zespołu ds. Cen TransferowychMonika Palmowska
Partner, Zespół ds. Cen Transferowych

  
18 listopada (czwartek), godz. 11.00-13.20

 Temat Prelegenci KPMG  
Zmiany w PIT 2022
(kwota wolna i próg podatkowy, tzw. ulga dla klasy średniej, samochody służbowe dla celów prywatnych, najem i dzierżawa, „ulga na powrót” i ryczałt dla przenoszących się do Polski, abolicja, nielegalne zatrudnianie pracowników, pozostałe zmiany)
Wojtek Piotrowski
Dyrektor, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób FizycznychPaweł Majewski
Starszy Menedżer, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób Fizycznych
Obowiązek publikacji informacji z realizacji strategii podatkowej za 2020 r.
(podmioty obowiązane, zakres informacji, procedury podatkowe)
Oskar Wala
Starszy Menadżer, Zespół ds. Postępowań PodatkowychGrzegorz Wójcik
Menadżer, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych
Zmiany w VAT 2022
(grupa VAT, opodatkowanie usług finansowych, Krajowy System e-Faktur)
Tomasz Bełdyga
Partner, Zespół ds. VATPaweł Przydatek
Starszy Menedżer, Zespół ds. VAT
 Zakończenie Tomasz Bełdyga
Partner, Zespół ds. VAT

Rejestracja

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 listopada 2021 r. za pośrednictwem formularza online.

Udział w webinarze jest bezpłatny, jednakże możliwy wyłącznie po rejestracji. Prosimy o wysyłanie zgłoszeń ze służbowych adresów e-mail. Organizator wydarzenia zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia. Prelekcje zostaną wygłoszone w języku polskim z tłumaczeniem symultanicznym na język angielski.

REJESTRACJA 

Strona WWW

Dowiedz się więcej

Osoby zainteresowane zapraszamy do obejrzenia pierwszej odsłony webinaru “Polski Ład – planowane zmiany podatkowe”, który odbył się w dniach 7-8 września 2021 r.

Zobacz retransmisję

Doradztwo Podatkowe w KPMG – łączymy wiedzę z technologiami

Świadczymy kompleksowe usługi na rzecz klientów polskich i międzynarodowych w zakresie akcyzy, cen transferowych, ceł, podatków międzynarodowych, podatku od nieruchomości, ulg i dotacji, obsługi postępowań podatkowych i sądowych oraz CIT, PIT i VAT. Ponadto nasi specjaliści z zespołu ds. technologii podatkowych i innowacji zajmują się rozwiązaniami w zakresie automatyzacji procesów wypełniania obowiązków podatkowych i przetwarzania danych za pomocą narzędzi analitycznych. Pod kątem potrzeb naszych klientów, opracowaliśmy szereg narzędzi technologicznych i zintegrowanych rozwiązań informatycznych, takich jak KPMG Link 360, K-Trinity, K-scanner czy TPR Assistant.

Więcej informacji o usługach świadczonych przez ekspertów departamentu podatkowego KPMG znajduje się na stronie www.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Jak współpracować z Brytyjczykami?”

Wtorek, 9 listopada 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Mówi się, że świat to globalna wioska. Nikogo już nie dziwi, że uczymy się w szkołach, spotykamy w sklepie oraz pracujemy z osobami o różnych narodowościach. Zmiany w sferze komunikacji, przepływ siły roboczej oraz kapitału ułatwiają tą przemianę.
We współpracy z obcokrajowcami można dopatrzeć się wielu zalet. Wśród nich warto wymienić kreatywność, twórcze rozwiazywanie problemów oraz akceptację i tolerancję różnorodności.
Jednak współpraca międzynarodowa niesie ze sobą również pewne wyzwania. Do nich zaliczyć możemy nie tylko znajomość języka, ale również, a może przede wszystkim, różnice kulturowe.
Jeśli współpracujesz z Brytyjczykami i chcesz, aby Wasza współpraca dobrze się układała, a tym samym przyczyniła się do zwiększenia przewagi nad konkurencją, dołącz do naszego spotkania.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • co Brytyjczyk ma na myśli, a co tak naprawdę mówi,
  • w jaki sposób budować relacje z Brytyjczykami,
  • w jaki sposób pisać e-maile aby były one dobrze odebrane przez Brytyjczyków,
  • czy small talk jest potrzebny,
  • jak Brytyjczycy dają feedback,
  • jak rozmawiać z Brytyjskim szefem.

O efektywnej współpracy z Brytyjczykami opowie:

Magdalena Żymełka – trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR, a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada 13 lat doświadczenia w projektowaniu, wdrożeniu i ewaluacji globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów e‑learningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowej organizacji.

Wraz z zespołem projektowała i realizowała programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA).

Swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia z tematów takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Liderzy ESG

Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem firmy PwC nt. konkursu “Liderzy ESG”!

PDF

Śniadanie online z BALAJCZA – „Singapur – luksusowe miasto przyszłości”

Czwartek, 4 listopada 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Singapur to miasto-państwo położone w pobliżu południowego krańca Półwyspu Malajskiego.

Jest swoistym laboratorium rozwoju urbanistycznego. Pełne nie tylko ludzi, ale i bujnej zieleni. Wskazuje się, że jest najlepszym miejscem, aby dowiedzieć się, jak będzie wyglądać życie w wielkich miastach pod koniec XXI wieku.

Weź udział w czwartkowym Śniadaniu i dowiedz się:

  • dlaczego Singapur nazywany jest „pępkiem świata”,
  • na czym polega nowoczesność Singapuru,
  • jakich zasad muszą przestrzegać mieszkańcy,
  • co wspólnego mają Polacy z wyglądem współczesnego Singapuru.

O Singapurze i jego codziennym życiu opowie:

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prezeska SIETAR Polska. Prowadzi projekty strategiczne marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie produktów na rynki zagraniczne i ich adaptację do wymagać tychże rynków. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji, a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.