MENU

Warsztaty online z BALAJCZA – „Cultural Differences between Brits & Poles” …with lots of humour and reading between the lines.

Wtorek, 29 marca 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Po co jest ten webinar?

  • Aby przekonać się, że nawet biegła znajomość języka angielskiego nie gwarantuje jasnej i zrozumiałej komunikacji w anglosaskim świecie.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • Poznasz podstawowe kody komunikacyjne Brytyjczyków oparte o słowa, które rozumiane są inaczej w innych językach europejskich, niż angielski.
  • Pobawisz się w zgadywankę najpopularniejszych osobistości z brytyjskiej historii i popkultury.
  • Dowiesz się, jakie jest poczucie humoru Brytyjczyków oraz skąd bierze się ich specyficzna natura, którą nareszcie zrozumiesz.

Kim jest Małgorzata Ruszkowska?

Nazywam się Małgorzata Ruszkowska, na co dzień uczę języka angielskiego w oparciu o sprawdzone metody coachingowe. Mieszkałam w kilku miejscach na świecie, w tym 9 lat w Wielkiej Brytanii, stąd moja pasja, aby postarać się zrozumieć kulturę anglojęzyczną oraz uczyć, że świat jest piękny właśnie dlatego, że jest różnorodny.

Małgosia uczy w BALAJCZA Linguistic Services języka angielskiego (ogólny i Business English) w grupach na różnych poziomach zaawansowania.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

CRIDO doradzało przy pozyskaniu strategicznego inwestora dla Alfa Brokers

CRIDO doradzało w zakresie Corporate Finance oraz prawnym przy pozyskaniu inwestora strategicznego przez Alfa Brokers Sp. z o.o. Alfa Brokers umacnia swoją pozycję na rynku brokerskim dzięki strategicznemu partnerstwu z RENOMIA Gallagher.

Alfa Brokers osiągnęła kolejny kamień milowy w swoim rozwoju, stając się częścią globalnej sieci, aby nadal podnosić jakość usług dla swoich klientów i oferować im możliwie najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe.

Uzgodniliśmy z RENOMIA, że będzie ona większościowym udziałowcem w Alfa Brokers. Zarówno nasz zespół, jak i nasi klienci, skorzystają na tym, że staniemy się częścią wiodącej globalnej firmy, posiadającej ogromną wiedzę i zasoby, które połączymy z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem na polskim rynku ubezpieczeniowym. Połączenie naszych utalentowanych ludzi oraz globalnej skali i zasięgu RENOMIA Gallagher daje nam godną pozazdroszczenia platformę do rozwoju naszych usług dla klientów Alfa Brokers i zapewnia wzrost w kolejnych latach” – mówi Tomasz Chojnowski, prezes zarządu Alfa Brokers.

W procesie przejęcia CRIDO działało jako wyłączny doradca finansowy spółki Alfa Brokers Sp. z o.o. Po stronie doradcy transakcyjnego klienta wspierali: Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający w CRIDO odpowiedzialny za zespół Corporate Finance, Aleksandra Małolepsza, senior associate wraz z Moniką Olak, starszym analitykiem finansowym.

Dodatkowo, CRIDO wspierało spółkę i jej właścicieli od strony prawnej. Ze strony CRIDO Legal projekt prowadził Mateusz Baran, partner ze wsparciem Marzeny Lau, senior associate oraz Dominika Przywary, associate.

Artur Marszałkiewicz wraz z zespołem CRIDO wspierał nas w trakcie całego procesu. W wyniku profesjonalnego podejścia i dużego zaangażowania udało się sprawnie przeprowadzić proces oraz uzyskać satysfakcjonujące warunki – dodaje Tomasz Chojnowski, Prezes Zarządu i udziałowiec Alfa Brokers.

Cieszymy się, że mogliśmy pomóc przy transakcji, która jest przełomowa na rynku i można zakładać, że zmieni układ sił w branży brokerów ubezpieczeniowych w Polsce. W tym przypadku klient powierzył CRIDO kompleksową obsługę transakcji – komentuje Artur Marszałkiewicz, partner odpowiedzialny za zespół Corporate Finance w CRIDO.

CRIDO wspiera przedsiębiorców, korporacje i fundusze PE/VC w krajowych i zagranicznych transakcjach M&A pomagając na każdym etapie transakcji. Doradztwo CRIDO obejmuje due diligence podatkowe i finansowe, corporate finance oraz całościowe wsparcie prawne, w tym due dilligence prawne.

Zespół Corporate Finance w CRIDO zajmuje się kompleksowym doradztwem transakcyjnym w trakcie procesu M&A. Wspiera też klientów w pozyskiwaniu finansowania zarówno na realizację transakcji przejęć, jak również na rozwój i inwestycje czy projekty typu project finance. Współpracuje w tym zakresie z bankami, funduszami PE i funduszami specjalistycznymi.

O CRIDO – Zapewniamy przedsiębiorcom wsparcie podatkowe, prawne, transakcyjne i biznesowe. Pomagamy rozwijać innowacyjną działalność, w tym pozyskując finansowanie ze środków publicznych i innych dostępnych źródeł.  Zaangażowanie i praca naszego zespołu zostały wielokrotnie docenione. Zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach doradców podatkowych oraz firm wspierających działalność B+R i innowacje.  
Więcej informacji na: crido.pl

Śniadanie online z BALAJCZA – „Walencja (Hiszpania) – miasto z ognistą energią”

Czwartek, 24 marca 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Walencja to nie tylko trzecie co do wielkości miasto w Hiszpanii, ale także jeden z najważniejszych portów morskich w Europie. Słynie z obchodów Święta Ognia (las fallas / les falles) wpisanego na listę reprezentatywną niematerialnego dziedzictwa kulturowego UNESCO. To widowiskowe święto każdego roku w marcu przyciąga do Walencji tysiące uczestników z całego świata. Podczas naszego spotkania opowiemy sobie o tym wydarzeniu „od kuchni”, a wszystko okrasimy przysmakami lokalnej gastronomii i zapachem kwiatu pomarańczy.

Weź udział w czwartkowym śniadaniu i dowiedz się:

  • dlaczego w marcu na ulicach Walencji pachnie czarnym prochem
  • skąd tak naprawdę pochodzi paella
  • kiedy kwitnie kwiat pomarańczy
  • co to jest „Agua de Valencia”

O Walencji w języku polskim opowie:

Anna Pawlus – Polka z „latynoskim sercem”. Zawodowo zajmuje się wsparciem międzynarodowych biznesów i przedsiębiorców jako koordynatorka projektów. Na co dzień, zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym, posługuje się 4 językami i z ogromną przyjemnością praktykuje kolejne. Do tej pory pomieszkiwała i pracowała w Kolumbii, Ameryce Środkowej, Wielkiej Brytanii, Danii i Hiszpanii. Od kilku lat swoim “domem” nazywa Walencję. Wolny czas wypełnia muzyką i tańcem.

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Hoogells uruchamia praktykę nieruchomościową i rozbudowuje zespół

Hoogells po raz kolejny w ostatnim czasie rozszerza swoją działalność – tym razem o praktykę real estate & finance. Jej szefem został Jakub Mosoń, dotychczasowy Head of Legal Department i Group Compliance Manager w wiodącej spółce deweloperskiej o międzynarodowym zasięgu.

„Rozwój praktyki nieruchomości i finansowania był nieodzownym elementem w strategii Hoogells obok praktyki Infrastruktury i Zamówień publicznych. Jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Jakuba znam od czasów studiów i wiem, że jego doświadczenie z ostatnich lat spędzonych w międzynarodowej grupie deweloperskiej obfitujące m.in. w nadzorowanie procesów fuzji i przejęć w grupie kapitałowej, szereg projektów due diligence przy sprzedaży i przejęciu spółek projektowych, czy koordynację procesów inwestycyjnych doskonale się wpisuje w nasze oczekiwania. Jestem przekonana, że dotychczasowe – tak bardzo biznesowe doświadczenie Jakuba oraz jego managerskie kompetencje na pewno będą ogromną korzyścią dla Klientów kancelarii, którzy już od jakiegoś czasu chcieli powierzyć nam swoje sprawy z tego zakresu. Witamy w zespole” – mówi Anna Oleksiewicz, wspólnik zarządzająca w kancelarii Hoogells.

 

Jakub Mosoń, prawnik i manager, od 1 marca 2022 pełni funkcję partnera i head of real estate & finance w Hoogells, gdzie zarządza zespołem wspierającym klientów we wszystkich aspektach prawa nieruchomościowego oraz transakcji finansowych na rynku nieruchomości. Jakub ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej nieruchomości, zarządzaniu nieruchomościami biurowymi i galeriami handlowymi oraz solidny background bankowy.  Posiada również praktyczną wiedzę z zakresu compliance i prawa korporacyjnego. Istotnym doświadczeniem nowego partnera kancelarii jest również jego wieloletnia praktyka w wewnętrznych departamentach banków, która z kolei pozwoliła nabyć umiejętności rozwiązywania zagadnień związanych z finansowaniami z perspektywy ryzyka banku finansującego.

Odważne decyzje w nowej rzeczywistości – wywiad z Markiem Piechockim, CEO, LPP S.A.

Serdecznie zapraszamy na odcinek specjalny HR Changers, którego emisja odbędzie się 14 marca o godz. 10:00!

Gościem będzie Marek Piechocki, współzałożyciel i prezes zarządu spółki LPP, w skład której wchodzą marki Reserved, Cropp, House, MOHITO i Sinsay.

Marek Piechocki, prezes LPP, od lat konsekwentnie chroni swój wizerunek w mediach ze względu na chęć zachowania prywatności, dlatego najnowszy wywiad z cyklu HR Changers ukaże się w formie podcastu.

Z właścicielem firmy, która zarządza siecią ponad 2000 salonów i tworzy miejsca pracy dla 27 tys. osób wywiad poprowadziła Aleksandra Kupiec, HR& Community Manager w Talent Place. O czym rozmawiali podczas HR Changers?

  • O budowaniu kultury zaufania do pracowników i współpracy opartej na zaangażowaniu i lojalności.
  • O transformacji firmy w organizację omnichannelową i sposobach, by wspierać pracowników podczas takiej zmiany.
  • O tym, jak przekonać zespół do eksperymentowania w sytuacji, gdy liczba wyzwań rośnie.
  • O szukaniu szans w zmiennej sytuacji rynkowej i ich mądrym wykorzystywaniu.

Zajrzymy za kulisy zarządzania jednej z największych polskich firm?

Marek Piechocki, prezes LPP, od lat konsekwentnie chroni swój wizerunek w mediach ze względu na chęć zachowania prywatności, dlatego najnowszy wywiad z cyklu HR Changers ukaże się w formie podcastu w naszych serwisach Spotify i Youtube

 

Warsztaty online z BALAJCZA – „Feedback, czyli skuteczna informacja zwrotna w środowisku międzykulturowym”

Wtorek, 15 marzec 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Z feedbackiem mamy do czynienia niemal w każdej sytuacji interpersonalnej. Informacja zwrotna to jedno z ważniejszych narzędzi rozwojowych, ale nie tylko – feedback zapewnia nam również tak ważne w obecnych czasach poczucie bezpieczeństwa. Dobry feedback pozwala także budować zaufanie i dobre relacje. Co więcej, wielu pracowników ceni sobie feedback i oczekuje go od swoich przełożonych.

Mimo to dla wielu z nas udzielanie informacji zwrotnej to wciąż nie lada wyzwanie.

W środowisku wielokulturowym wiąże się to z jeszcze większymi wyzwaniami. Tutaj, aby informacje zwrotne mogły być efektywnie wykorzystane, powinny one być udzielane i odbierane zgodnie z międzykulturowym kontekstem ich wymiany.

W trakcie spotkania dowiedzą się Państwo:

  • Czym jest feedback
  • Jakie są zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Jakie są formy wyrażania feedbacku w różnych kulturach – czyli od bezpośredniego do pośredniego komunikowania
  • Kto i dlaczego udziela konstruktywnego feedbacku publicznie
  • Dlaczego Amerykanie lubią stosować metodę „kanapki”
  • Dlaczego zachowanie twarzy jest tak ważne w kulturach azjatyckich

O skutecznej informacji zwrotnej w środowisku międzykulturowym opowie:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Chiny – wczoraj i dzisiaj cz.2”

Czwartek, 10 marca 2022 r.
godz. 8:00-9:00

“Kultura chińska jest bardzo silnie zakorzeniona w wierzeniach i mitach, niezmiennych od kilku tysięcy lat. Mimo pędu nowoczesności i siły nowych technologii, pradawne zwyczaje, symbole i przesądy są wciąż przestrzegane w Państwie Środka.

Zapraszamy na drugie spotkanie z cyklu „Chiny – wczoraj i dzisiaj. Część 2.” w czwartek 10 marca o godz. 8.00 w ramach „Śniadanie on-line”.

Dowiecie się Państwo między innymi:

Co symbolizuje flaga ChRL?

Jaki kolor może poprawić lub popsuć relacje z Chińczykami?

Jakie prezenty są źle widziane w Państwie Środka?

Na którym piętrze hotelu nie należy umieszczać gości z Chin?

Czy wypada ofiarować Chince bukiet czerwonych róż?

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

CRIDO doradzało przy przejęciu firmy z branży automatyki przemysłowej

CRIDO pomagało w transakcji przejęcia Rolling-Robotics przez belgijską spółkę VMA N.V., wchodzącej w skład Grupy CFE. Usługi CRIDO obejmowały w szczególności przeprowadzenie badań due diligence oraz doradztwo transakcyjne.

Rolling-Robotics działa w branży automatyki przemysłowej rozwijając oprogramowanie dla przemysłu samochodowego. Z jej rozwiązań korzystają największe podmioty w branży.

Nabycie Rolling-Robotics przez VMA pokazuje, że inwestycje w Polsce, w tym obszarze firm z sektora automatyki przemysłowej i nowych technologii są atrakcyjne dla zagranicznych inwestorów. Jest to kolejna taka transakcja, w której braliśmy udział w ostatnim czasie. – komentuje Przemysław Furmaga, partner i szef praktyki M&A w CRIDO Legal

Ze strony CRIDO w projekcie doradzali w kwestiach prawnych: Przemysław Furmaga (partner w CRIDO Legal), Alekandra Czarnecka (senior associate w CRIDO Legal) i Michał Tokarz (junior associate w CRIDO Legal) z zespołu M&A oraz Edyta Defańska – Czujko (patner w CRIDO Legal) i Aneta Brzózka (associate w CRIDO Legal) z zespołu pawa pracy, a w kwestiach podatkowych: Mateusz Stańczyk (partner w CRIDO) Michał Kwaśniewski (starszy menedżer w CRIDO) i Maciej Rosiński (starszy konsultant w CRIDO)

Za prace nad dokumentacją od strony Klienta odpowiedzialna była Cecile Verougstraete, Legal Manager, a za prowadzenie całego projektu odpowiedzilany był Thomasem Ducamp, CFO w VMA.

O CRIDO – Zapewniamy przedsiębiorcom wsparcie podatkowe, prawne, transakcyjne i biznesowe. Pomagamy rozwijać innowacyjną działalność, w tym pozyskując finansowanie ze środków publicznych i innych dostępnych źródeł. Zaangażowanie i praca naszego zespołu zostały wielokrotnie docenione. Zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach doradców podatkowych oraz firm wspierających działalność B+R i innowacje.
Więcej informacji na: crido.pl

Warsztaty online z BALAJCZA – „Język inkluzywny”

Wtorek, 1 marca 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Język inkluzywny to język, który unika pewnych sformułowań, które mogłyby wykluczać (dyskryminować) pewne grupy społeczne, dzięki czemu może chronić osoby z przeróżnych grup i mniejszości społecznych.

Podczas warsztatu omówimy:

  • czym jest grupa inkluzywna
  • język inkluzywny – feminatywy i osobatywy
  • jak język kształtuje wrażliwość społeczną

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

spotkania@balajcza.pl
Timea Balajcza, tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

97% klientów zadowolonych ze współpracy z Balajcza

W Balajcza Linguistic Services zlecenia tłumaczeniowe przechodzą wieloetapowy proces. Od zapytania, przez wycenę, import do oprogramowania CAT, pracę tłumacza, weryfikację i wreszcie przekazanie gotowego pliku klientowi. Jednak w BLS to nadal nie koniec historii.

W 2021 r. klienci, którzy zamówili tłumaczenie w Balajcza, dostawali niedługo później także zaproszenie do wypełnienia ankiety satysfakcji. Wypełniło ją ponad 200 osób, a wyniki i komentarze posłużą firmie do dalszego udoskonalania procesu realizacji zleceń.

Jak się okazało, 97% ankietowanych jest zadowolonych ze współpracy z Balajcza – te osoby oceniły swoją satysfakcję na 4 lub 5 w pięciostopniowej skali. Co ciekawe, ankieta pokazała także, że aż czterech na pięciu klientów dało Balajcza najwyższą możliwą ocenę!

Klienci proszeni byli również o określenie swojego zadowolenia w pięciu konkretnych obszarach na skali od 1 do 10:

  • Jakość tłumaczenia
  • Czas przygotowania wyceny
  • Terminowość
  • Kontakt z obsługą klienta
  • Cena usługi

Ankietowani także w tym przypadku byli jednogłośni – ocenę w przedziale od 7 do 10 przyznała zdecydowana większość respondentów. Zadowolenie z jakości tłumaczenia wyraziło w ten sposób 97% osób, a z czasu przygotowania wyceny, terminowości, obsługi klienta i ceny usługi – aż 99%!

Przeważająca większość klientów była ponadto skłonna przyznać w ramach tych kategorii maksymalny wynik – 10 punktów. Osób w pełni zadowolonych z jakości tłumaczenia jest aż 72%, z czasu reakcji na zapytanie – 91%, z terminowości – 95%, a z kontaktu z obsługą klienta – 91%. Z ceny maksymalnie zadowolone są 3 osoby na 5 (64%), a pozostałe również przyznawały w tym zakresie wysokie noty.

To obiecujące wyniki, które już teraz dają ogromną satysfakcję. A ponadto będą stanowić punkt odniesienia w przyszłym roku.

W ankiecie znalazło się również miejsce na komentarze i uwagi – krytyczne, konstruktywne i przychylne. Tych ostatnich zebrało się naprawdę wiele! Oto kilka z nich:

  • „Lepiej niż oczekiwałam pod każdym względem”.
  • „Wyjątkowo dobre tłumaczenie tekstu o tematyce kosmetycznej z j. francuskiego. Prawie nie były potrzebne poprawki redakcyjne z naszej strony”.
  • „Wykazaliście się Państwo wysokim poziomem zrozumienia, zarówno w stosunku do opóźnienia w decyzji klienta o skorzystaniu z Państwa usług, jak i pilności wykonania tłumaczenia, za co bardzo dziękujemy!”
  • „Jestem bardzo zadowolona z usługi, jak zawsze”.

Za wszystkie opinie i odpowiedzi serdecznie dziękujemy. Przeanalizujemy je i wykorzystamy – niektóre do ulepszenia naszych usług w 2022 r., a niektóre… do umilenia dnia naszemu zespołowi, który zawsze daje z siebie wszystko!