Śniadanie online z BALAJCZA – „Indonezja – Jedność w różnorodności”

Czwartek, 8 kwietnia 2021 r.
godz. 8:00-9:00

„Jedność w różnorodności” – to motto idealnie oddaje ogromną różnorodność kulturową i geograficzną Indonezji, która skrywa wszystkie cuda natury: wulkany, wodospady, lasy deszczowe, jaskinie, pola ryżowe, bezludne wysepki i puste plaże, a do tego niezwykłą rozmaitość kulturową.

Nie bez przyczyny Indonezję można określić jednym słowem – największa. Jest to NAJWIĘKSZY kraj wyspiarski na świecie z NAJWIĘKSZĄ liczbą wulkanów i NAJWIĘKSZĄ liczbą wyznawców islamu.

W trakcie spotkania dowiemy się:

  • Jak w praktyce wygląda stosowanie motta „Jedność w różnorodności”?
  • Jakie mroczne tajemnice skrywa Dżakarta?
  • Jak wygląda typowy dzień pracy w indonezyjskiej firmie?
  • Czym może zachwycić nas Jawa?

O Indonezji i życiu w tym pięknym kraju opowie:

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prowadzi projekty strategiczne marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie produktów na rynki zagraniczne i ich adaptację do wymagać tychże rynków. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji, a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię. Prezes Zarządu SIETAR Polska.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Jak budować poprawne i skuteczne komunikaty w kontaktach z klientami?”

Wtorek, 30 marca 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Najbliższe warsztaty dotyczyć będą wiadomości do klientów i obsługi zamówień oraz korespondencji – za pośrednictwem innych źródeł niż e-mail: SMS, WhatsApp czy wiadomości z konta firmowego Facebook.

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Cztery tysiące dni tłumaczenia, czyli 11 lat istnienia BALAJCZA Linguistic Services

BALAJCZA Linguistic Services obchodzi w tym miesiącu 11. urodziny – dokładnie 15 marca 2010 r. Timea Balajcza postanowiła przekuć swoją pasję do języków w sprawnie działający biznes.

I tak też się stało. Dziś BALAJCZA z powodzeniem oferuje nie tylko tłumaczenia ustne i pisemne, ale także kursy językowe oraz spotkania i warsztaty tematyczne, które przyciągają coraz liczniejsze grono uczestników.

Chcemy więc gorąco podziękować wszystkim tym, którzy wspierali nas na tej drodze, którzy w nas uwierzyli i którzy dobrze nam  życzą – naszym pracownikom, tłumaczom, partnerom, klientom i wszystkim innym sympatykom.

Zaś wszystkich tych, którzy dopiero nas poznają, serdecznie zapraszamy do świata, w którym zrozumiemy się – co prawda nie bez słów – ale bez trudu!

Śniadanie online z BALAJCZA – „Chiny – język symboli w XXI wieku”

Czwartek, 25 marca 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Chiny to cywilizacja, w której gest, liczba, kolor mają większe znaczenie niż słowo. Zdobycze technologiczne XXI wieku nie zmieniły nic w tradycyjnym sposobie porozumiewania się w Państwie Środka.

Najważniejsza nadal jest komunikacja pozawerbalna. Bez jej znajomości możemy szybko pogorszyć nasze relacje z Chińczykami.

Kolejne śniadanie on-line „Chiny – język symboli w XXI wieku” przybliży Państwu bogaty świat ukrytych znaczeń.

Dowiedzą się Państwo między innymi:

  • Jakie prezenty są źle widziane w Państwie Środka?
  • Jakie kolory mogą poprawić lub pogorszyć relacje z Chińczykami?
  • Co symbolizuje flaga ChRL?
  • Który kolor jest dla chłopców a który dla dziewczynek?
  • Jakimi owocami nie należy częstować partnera, także biznesowego?
  • Czy wypada ofiarować bukiet czerwonych róż?

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

—————————————————————————————————

  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl

 

Trwa konkurs dla pracodawców “Fair to Women”

8 marca br. wystartowała I edycja konkursu “Fair to Women”, którego celem jest promocja idei równego traktowania i wyrównywania szans kobiet na rynku pracy w Polsce oraz wyróżnianie tych pracodawców, którzy tworzą najlepsze warunki pracy dla kobiet. Organizatorem przedsięwzięcia jest Fundacja Vox Feminae, partnerem merytorycznym PwC Polska, partnerem głównym Emitel SA, a partnerem ABSL.

Równość płac, programy wspierające łączenie życia prywatnego i zawodowego, udział kobiet na stanowiskach kierowniczych, równościowa kultura organizacyjna – to najważniejsze tematy, na jakie będzie zwracać uwagę kapituła konkursu wyłaniając laureatów.

Konkurs ma charakter ogólnopolski i jest kierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw. Mogą̨ do niego przystąpić firmy, które prowadzą działalność na terenie Polski. W konkursie oceniane będą wszelkie rozwiązania wychodzące poza obowiązki pracodawcy wynikające z przepisów prawa. Firmy ubiegające się̨ o wyróżnienie muszą wykazać, że podejmowane przez nich działania mają charakter stały i kompleksowy. Oceny nadesłanych zgłoszeń i wyboru laureatów dokona kapituła konkursu, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciele organizatora i partnerów konkursu:

  • Katarzyna Komorowska, partnerka w PwC, liderka zespołu People & Organization
  • Andrzej Kozłowski, prezes zarządu Emitel
  • Iwona Słończewska-Knap, dyrektor zarządzająca w ABSL
  • dr Magdalena Butrymowicz, prawnik, radca prawny, adiunkt w Katerze Prawa Rodzinnego na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie
  • Monika Fill, prezes zarządu Fundacji Vox Feminae

Pracodawcy, którzy chcą wziąć udział w konkursie powinni do 22 marca br. wypełnić i przesłać ankietę dostępną na stronie www.fairtowomen.pl.

To, jak wygląda sytuacja kobiet na rynku praca, w głównej mierze zależy od pracodawców. Dlatego bardzo zależy nam na nagrodzeniu tych firm, które w obszarze tworzenia przyjaznego i równego środowiska pracy dla kobiet zrobili najwięcej. W dojrzałych organizacjach kwestie dotyczące Diversity & Inclusion stanowią ważny element strategii działania. Mam nadzieję, że promując najlepsze praktyki w tym zakresie przyczynimy się do wzrostu znaczenia kwestii różnorodności także w innych przedsiębiorstwach” – mówi Katarzyna Komorowska, partnerka w PwC, liderka zespołu People & Organization.

W naszym konkursie chcemy wyróżnić tych pracodawców, którzy stwarzają kobietom takie warunki pracy i rozwoju, aby mogły się w pełni realizować zawodowo bez rezygnacji z życia rodzinnego” – mówi Monika Fill, prezes Fundacji Vox Feminae.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Poprawna komunikacja drogą elektroniczną”

Wtorek, 16 marca 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Komunikacja przez Internet zasadniczo różni się od tej, z którą spotykamy się na co dzień. Zazwyczaj w sieci nie widzimy naszego rozmówcy, jego mimiki, gestykulacji ani nawet nie słyszymy barwy i tonu jego głosu. Komunikacja internetowa wykształciła swoją własną specyfikę i rządzi się w znacznej mierze swoimi prawami.

Oczywiście – prawa te są na bieżąco kontrolowane (chociażby przez netykietę, która jest zbiorem norm, powinności i zasad zachowania się w sieci). Niemniej jednak możemy powiedzieć, że zarówno komunikacja internetowa, jak i nawiązywane w sieci relacje (czy to prywatne, czy biznesowe) cechują się określonymi właściwościami.

Podczas warsztatów dowiemy się między innymi:

  • jakich błędów należy unikać,
  • jakie stosuje się zwroty grzecznościowe,
  • jak budować zwięzłe komunikaty,
  • jak zadbać o szczegóły techniczne.

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

Gottlieber; Podaruj radość z Wielkanocy dzięki szwajcarskiej czekoladzie

Drodzy przyjaciele szwajcarskiej czekolady,

Nadchodzą święta wielkanocne. To idealna okazja, aby sprawić przyjemność swoim pracownikom, klientom i partnerom. ADDITEQ jako nowy członek Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej ma przyjemność przedstawić tę wyjątkową ofertę.

Wielkanocne życzenia dostarczone prosto do biura domowego, podziękowania dla lojalnych klientów i partnerów: rurki waflowe Gottlieber to doskonały prezent na Wielkanoc. W ten sposób na długo zapiszesz się w «słodkiej» pamięci obdarowanej osoby.

W załączeniu przedstawiamy Państwu nasz wielkanocny zestaw Gottlieber. Słodkie życzenia wielkanocne: z naszą ekskluzywną mieszanką (z nadzieniem pralinowym, mocca, gianduja i czekoladowym) zachwycą każdego obdarowanego.

Wystarczy, że wyślesz do nas zamówienie e-mailem (hutter@additeq.com) z podaniem liczby wielkanocnych zestawów wielkanocnych Gottlieber (minimalna ilość to 9 sztuk), a przesyłkę otrzymasz w ciągu kilku dni.

Z niecierpliwością oczekujemy na Twojego maila z zamówieniem.

Z pozdrowieniami,

Roger J. M. Hutter
oec. KMU HSG
Managing Director

OFERTA

Szkolenie online – prawo pracy

23 marca 2021 roku o godz. 11.00 nasza Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy organizuje 5-godzinne szkolenie on-line pt. “Prawo pracy 2020/2021, nowości, kluczowe zmiany, najnowsze orzecznictwo sądowe oraz sprawdzone rekomendacje – praktyczny kurs dla kadry menadżerskiej i zarządzającej oraz działów HR”.

Szkolenie to jest płatne i adresujemy je do wszystkich zainteresowanych, jednak członkom zaprzyjaźnionych organizacji oferujemy preferencyjne warunki. Podstawowy koszt szkolenia to 399 zł netto od osoby, podczas gdy członkom Polsko Szwajcarskiej Izby Gospodarczej proponujemy 25 % rabat  i koszt wynoszący 299 zł netto od osoby.

Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zdobycia cennej i praktycznej wiedzy z zakresu prawa pracy.

Szkolenie odbędzie się w formie online potrawa 5h w podziale na pięć bloków tematycznych:

  1. Przegląd najważniejszych zmian w prawie pracy w 2020 r.
  2. Zmiany w prawie pracy w 2021 r. 
  3. Przegląd obecnych prac legislacyjnych. 
  4. Najnowsze orzecznictwo w zakresie Prawa Pracy 
  5. Dyskusja oraz odpowiedzi na pytania uczestników

Szkolenie poprowadzą doświadczeni radcowie prawni: mec. Marcin Frąckowiak oraz mec. Monika Kolasińska

Szkolenie odbędzie się w języku polskim.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TO SZKOLENIE

  • wszystkie zagadnienia są omawiane z praktycznego punktu widzenia przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w obszarze tematyki objętej szkoleniem;
  • zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (prezentacja) oraz nagranie ze szkolenia dostępne przez 14 dni w celu usystematyzowania zdobytej wiedzy;
  • każdy z uczestników może zadać własne pytania prowadzącemu – widoczne bądź nie widoczne dla innych uczestników szkolenia na czacie lub bezpośrednio na żywo poprzez podłączenie mikrofonu;
  • uczestnicy otrzymują certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności;
  • szkolenie odbędzie się za pomocą platformy ZOOM.

Szczegółowy program oraz zapisy: https://sadkowskiiwspolnicy.pl/prawo-pracy-2020-2021-nowosci-kluczowe-zmiany-najnowsze-orzecznictwo-sadowe-oraz-sprawdzone-rekomendacje-praktyczny-kurs-dla-kadry-menadzerskiej-i-zarzadzajacej-oraz-dzialow-hr/