Śniadanie online z BALAJCZA – „Barbie na Dalekim Wschodzie”

Czwartek, 12 października 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Głośny film „Barbie” i kontrowersje, jakie wzbudza w Azji, to doskonała okazja, by porozmawiać o tym, jak nadal ważne są różnice kulturowe, mimo postępującej globalizacji. Zapraszamy w czwartek 12 października o godz. 8.00 na Śniadanie on-line: „Barbie na Dalekim Wschodzie”.

Dowiedzą się Państwo, z jakimi trudnościami musiała zmierzyć się firma Mattel, wprowadzając swoją flagową lalkę w krajach Dalekiego Wschodu, jak również:

  • dlaczego zatrudniono inżyniera – speca od pocisków AIM-7 Sparrow
  • jak niemiecka lalka Lilli zainspirowała Ruth Handler
  • dlaczego zamknięto flagowy sklep Barbie w Szanghaju
  • z jakiego powodu film „Barbie” nie jest wyświetlany w Wietnamie
  • co wywołało „#NoBarbenheimer” w Japonii

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Recruitment Process Outsourcing, czyli sposób na zmniejszenie kosztów firmy

Jest nam niezmiernie miło zaprosić Pana/ią do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze Adecco, w temacie: Recruitment Process Outsourcing, czyli sposób na zmniejszenie kosztów firmy.

Spotkanie w formie panelu dyskusyjnego odbędzie się online, we wtorek, 3 października 2023 o godz. 10:30 i potrwa godzinę.

Podczas tego wydarzenia nasi prelegenci Piotr Karasek, Regionalny Kierownik Rozwoju Biznesu; Hanna Dziedusiewicz, Konsultantka Rekrutacji Stałych oraz Tomasz Pasiut, Business Development Manager rozprawią się z zagadnieniem, jak zadbać o optymalny rozwój firmy, a tym samym zmniejszyć koszty operacyjne. Podczas webinaru nasi eksperci podejmą temat modelu rekrutacji RPO – Recruitment Process Outsourcing, czyli (R)acjonalnie (P)oprawnej (O)pcji dla  biznesu.

 Wszystkie zagadnienia poruszone podczas tego webinaru będą poparte praktycznymi przykładami z codziennej pracy ekspertów Adecco.

Po więcej informacji i do rejestracji zapraszamy na stronę https://webinar.adecco.pl/.

Serdecznie zapraszamy!

Zespół Adecco

Śniadanie robocze: Przewaga konkurencyjna dzięki wykorzystaniu AI w biznesie

Szanowni Państwo,

Ostatnie miesiące są czasem bardzo dynamicznego rozwoju AI, a rozwiązania oparte na działaniu sztucznej inteligencji stają się coraz bardziej popularne i powszechne. Jednak wraz z postępem technologicznym pojawiają się również nowe zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem, które mogą dotknąć każdą organizację. Wyciek poufnych danych czy ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa może nie być działaniem z premedytacją, a wynikać np. z niewiedzy pracowników. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć i mądrze wykorzystać AI.

Zapraszamy na spotkanie organizowane przez CRIDO oraz Quantup — firmę, która specjalizuje się w opracowywaniu rozwiązań opartych na AI. Podczas spotkania pokażemy korzyści i sposoby bezpiecznego wykorzystania AI, podając konkretne przykłady dotyczące m.in. anonimizacji danych wrażliwych.

Zapraszamy 27 września o godzinie 9:00 do Concordia Design we Wrocławiu.

AGENDA

9:00-9:50 | Rejestracja

9:50-10:00 | Przywitanie

10:00-11:00 | AI Act a proporcjonalność ograniczeń – jak pogodzić ochronę praw podstawowych w UE i konkurencyjność Europy względem innych gospodarek światowych | Prezentacja CRIDO & QUANTUP

  • AI – czym jest i jak może zostać wykorzystana do rozwoju biznesu
  • Odpowiedzialność AI – czy prawo jest gotowe na to wyzwanie?
  • Konkurencyjność rozwiązań europejskich na tle innych gospodarek świata

11:00-11:15 | Przerwa kawowa

11:15-12:15 | Case study – AI w inteligentnej windzie

  • Podczas debaty z prezesem ZREMB Katowice porozmawiamy między innymi o tym, jak technologia AI pomogła rozwiązaniom firmy, jakie trudności związane były z wdrożeniem AI w inteligentnej windzie oraz jak bezpiecznie, a zarazem efektywnie wykorzystać AI w swoim biznesie.

12:15 | Dyskusja w kuluarach

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA WYDARZENIE

Webinar JDP „Jak bezpiecznie przejść kontrolę Prezesa UODO. Praktyczne wskazówki po 5 latach obowiązywania RODO” | 28 września 2023, godz. 9:00 – 11:30

Szanowni Państwo,

w dniu 28 września 2023 r. o godz. 9:00 organizujemy webinar poświęcony istotnemu i aktualnemu tematowi „Jak bezpiecznie przejść kontrolę Prezesa UODO. Praktyczne wskazówki po 5 latach obowiązywania RODO”.

Korzyści:

  • praktyczne przygotowanie do kontroli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • wskazówki, co należy zrobić po otrzymaniu zawiadomienia o wszczęciu kontroli
  • poradnik jak postępować, a czego nie robić w trakcie kontroli i po jej zakończeniu

Program:

  • Termin, przedmiot i zakres kontroli
  • Przebieg kontroli krok po kroku
  • Czego spodziewać się po kontrolujących – uprawnienia kontrolujących oraz kontrolowanego praktycznymi wskazówkami
  • Udział inspektora ochrony danych lub profesjonalnego pełnomocnika w kontroli
  • Jakie zdarzenia mogą być uznane za utrudnianie kontroli? Przykłady z decyzji Organu
  • Zakończenie kontroli – co dalej?
  • Q&A

Zaproszenie do współpracy kierujemy do prawników in-house, inspektorów ochrony danych, specjalistów w zakresie prywatności, osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych i zainteresowanych tematem.

Poniżej znajdą Państwo link do opisu webinaru:

https://jdp-law.pl/jak-bezpiecznie-przejsc-kontrole-prezesa-uodo-praktyczne-wskazowki-po-5-latach-obowiazywania-rodo/

oraz link do rejestracji:

ZAPISZ SIĘ >>> 

Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wezmą Państwo udział w webinarium.

EMS 4.0 Tour

Cykl konferencji „EMS 4.0 Tour” to wydarzenia dedykowane przemysłowi, których celem jest przybliżenie tematyki skutecznego zarządzania energią w przemyśle. Endress+Hauser zorganizuje je w:

20.09 – Lublinie – Rejestracja
21.09 – Żyrardowie – Rejestracja
10.10 – Słupsku – Rejestracja
13.10 – Poznaniu – Rejestracja
23.10 – Wrocławiu – Rejestracja
24.10 – Katowicach – Rejestracja
25.10 – Rzeszowie – Rejestracja

Katowicach, Lublinie, Poznaniu Rzeszowie, Słupsku, Wrocławiu i Żyrardowie.

Uczestnicy każdego z nich dowiedzą, jak skutecznie mierzyć przepływ mediów energetycznych, takich jak gazy, para, woda, sprężone powietrze, itp. Eksperci opowiedzą też, jak identyfikować straty i miejsca wymagające optymalizacji. Wdrożenie systemu monitoringu energii – EMS, jest pierwszym krokiem do wprowadzenia działań optymalizacyjnych, które pozwolą zwiększyć rentowność i zyski. Systemy EMS umożliwiają również łatwiejsze rozliczenie kosztów w zakładzie, np. między działami.

Nowoczesne rozwiązania do monitoringu zużycia i przepływów energii nie mogą istnieć bez rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0. To m.in. systemy gromadzące i analizujące duże zbiory danych (ang. Big Data), ułatwiają wykrywanie anomalii oraz pomagają w lepszej wizualizacji dużych zbiorów.

Gośćmi specjalnymi cyklu konferencji będą Andrzej Soldaty, założyciel Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości oraz Maciej Alksnin, założyciel firmy Magma S.A.P.

Więcej informacji: https://www.pl.endress.com/EMS-40-tour

Promocja PwC | Wrzesień

Zachęcamy do zapoznania się z wrześniowymi aktywnościami firmy PwC.

Webinarium: “TPR za 2022 rok – czy jesteś gotowy / gotowa na złożenie?
13 września 2023, godz. 10:00-11:00

SZCZEGÓŁY

 

Konkurs Liderzy ESG 

Zgłoś strategię, innowację lub program edukacyjny w 3. edycji konkursu „Liderzy ESG”

Szanowni Państwo,

w imieniu Giełdy Papierów Wartościowych oraz PwC Polska zapraszamy do podzielenia się w ramach III edycji konkursu „Liderzy ESG” realizowaną przez Państwa organizację strategią, innowacją i/lub programem edukacyjnym w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Zgłoszenia przyjmowane są do 16 października. Udział w konkursie jest bezpłatny. Formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej konkursu.

O tytuł „Lidera ESG” firmy i instytucje mogą ubiegać się w trzech kategoriach:

  • Strategia ESG
  • Innowacja w obszarze ESG
  • Program edukacyjny w obszarze ESG

Specjalne wyróżnienie „Wizjonera/Wizjonerki Zrównoważonego Rozwoju” jest przyznawane osobom, które swoją postawą i autorytetem wspierają odpowiedzialny biznes.

Konkurs skierowany jest do wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, zarówno do podmiotów dużych, jak i spółek małych i średnich.

Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez Zespół analityczny, a następnie przez Kapitułę konkursu, złożoną z ekspertów w dziedzinie ESG, rynków finansowych, przedstawicieli nauki i biznesu.

Wręczenie nagród odbędzie się w 12 grudnia podczas uroczystej gali. Szczegóły na temat tego wydarzenia podamy w późniejszym terminie.

Zapraszamy i życzymy powodzenia!