Na początku pandemii wiele przedsiębiorstw, w trosce o bezpieczeństwo pracowników, bez wahania przeszło na pracę zdalną. Jednak już dziś widać, że taki model nie zawsze się sprawdza, bo na przykład nie każdy pracownik ma w domu warunki do tego, aby w skupieniu wykonywać powierzone zadania. Dlatego dobrym rozwiązaniem stał się model hybrydowy, pozwalający na dostosowanie sposobu pracy do potrzeb, możliwości i oczekiwań poszczególnych pracowników. Co tak naprawdę oznacza praca hybrydowa i z jakimi wyzwaniami lub przewagami się wiąże?
W trakcie spotkania dowiesz się:
Jak efektywnie zorganizować komunikację zespołu hybrydowego?
W jaki sposób motywować pracowników pracujących na odległość?
Jak sprawić, by zespół osiągał zamierzone cele i robił to bez naszej pomocy?
Jak wygląda kultura pracy hybrydowej?
O pracy w modelu hybrydowym opowie:
Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prezeska SIETAR Polska. Prowadzi projekty strategiczne marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie produktów na rynki zagraniczne i ich adaptację do wymagać tychże rynków. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji, a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię.
Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Szkolenie pozwoli zdobyć, poszerzyć i usystematyzować wiedzę w zakresie zatrudniania, opodatkowania i ubezpieczania cudzoziemców w Polsce, zgodnie z aktualnymi przepisami i praktykami urzędów. Uzyskają Państwo wiedzę, której stosowanie w codziennej praktyce pozwoli uniknąć problemów i trudności pojawiających się w związku z powierzaniem pracy cudzoziemcom.
Podczas szkolenia omówione zostaną przepisy regulujące kwestie przyjazdu i pobytu cudzoziemców w Polsce, podejmowania przez nich pracy, opodatkowania dochodów uzyskiwanych w Polsce przez cudzoziemców (umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania i krajowe przepisy podatkowe) oraz przepisy dotyczące koordynacji ubezpieczeń społecznych w Unii Europejskiej.
W ramach szkolenia możliwy jest też aktywny udział w części warsztatowej, polegającej na sprawdzeniu pozyskanej wiedzy w praktyce poprzez wspólną analizę i poszukiwanie rozwiązań przykładowych spraw.
Szkolenie jest odpłatne i ograniczone czasowo pod względem ceny. Przygotowaliśmy cenę dla członków Izby na preferencyjnych warunkach – 700 zł netto za dwa dni szkoleniowe.
W sobotę został zaprezentowany długo zapowiadany Polski Ład. Jego autorzy wskazują, że ma to być strategia przezwyciężania skutków pandemii, a zawarte w niej rozwiązania docelowo mają sprawić, że Polska dołączy do grona najbardziej rozwiniętych państw w Europie.
Spośród wielu zaprezentowanych propozycji zmiany w PIT i składce zdrowotnej wydają się być najbardziej istotne i dotkną nie tylko zatrudnionych na podstawie umów o pracę, osób prowadzących działalność gospodarczą, ale również pracodawców.
Zapraszamy na webinarium, które odbędzie się w środę, 27 maja br. w godzinach 14:00 – 15:30, podczas którego poruszone zostaną następujące zagadnienia związane ze zmianami zaproponowanymi w ramach Polskiego Ładu:
Wpływ zmian proponowanych w Polskim Ładzie na wynagrodzenia netto pracowników, zleceniobiorców, menedżerów.
Czy można jakoś przeciwdziałać podwyżce?
Ile więcej zapłacą osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą (JDG)?
Jakie alternatywy mają obecnie osoby prowadzące (JDG)? Spółka kapitałowa czy osobowa?
Czy wzrosną koszty pracodawcy?
Jakie inne, ważne zmiany podatkowe przewiduje Polski Ład?
Saksonia (niem. Freistaat Sachsen) to kraj związkowy w Niemczech graniczący z Polską, Czechami i z następującymi krajami związkowymi: Bawaria, Turyngia, Saksonia-Anhalt i Brandenburgia. Stolicą jest Drezno.
Poza stolicą innymi głównymi miastami Saksonii są: Lipsk, Chemnitz, Zwickau, Plauen i Görlitz. Główne rzeki to: Łaba, Mulda, Biała Elstera oraz tworząca polsko-niemiecką granicę Nysa Łużycka.
Kto szuka drogocennych skarbów sztuki i wybornej muzyki, kto chciałby podziwiać kunszt słynnego na świecie tradycyjnego rzemiosła artystycznego i nowoczesną historię manufaktur, kto chce spożywać potrawy w stylowej atmosferze i niemal po królewsku spać, kto chciałby pójść śladami polskiej historii i kultury – dla tego przybysza Saksonia jest idealnym adresem.
W programie:
Jak powstało białe złoto i kto był jego ofiarą?
Gdzie spełnia się dziecięce marzenie o zostaniu „Panem Samochodzikiem”?
W której rezydencji poczujesz się jak Leonardo da Vinci (albo, jeśli wolisz, Claude Monet)?
Czego nie wypada robić w Szwajcarii Saksońskiej?
Spotkanie poprowadzi Hanna Dzielińska – dziennikarka, przewodniczka po Warszawie, autorka spacerów międzymiastowych (kwarantannowych) online, reportaży oraz książek o kulturze i mieście, popularyzatorka kultury i sztuki. Hania zajmuje się również animacją życia kulturalno‑artystycznego, organizuje produkcję filmów dokumentalnych i reportaży, współpracuje z dzielnicami i instytucjami kultury przy tworzeniu publikacji historycznych, a także prowadziła koło naukowe Studentów Historii Sztuki i wydała własną serię gier przygodowych dla dzieci i dla dorosłych.
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Miło nam poinformować, że począwszy od maja 2021 r. kancelaria Hoogells udostępni swoim Klientom newsletter – Business News by Hoogells.
Chcemy na bieżąco dzielić się z Państwem treściami o charakterze prawno-biznesowym. Zdajemy sobie sprawę, jakie trudności niesie ze sobą szybko zmieniające się otoczenie prawne, przepisy, konieczność dostosowania się. Naszym celem jest ułatwienie Państwu dostępu do informacji i rozwiązań, które z prawnego punktu widzenia mogą mieć wpływ na prowadzony przez Państwa biznes lub pełnioną funkcję.
W ramach newslettera, rozsyłanego drogą mailową, przygotowywać będziemy dla Państwa informacje i komentarze o tematyce prawniczej. W szczególności będą to:
zmiany obowiązującego stanu prawnego i ich wpływ na Państwa działalność,
bieżące zagadnienia prawne,
interesująca praktyka orzecznicza, oraz
aktualne wydarzenia.
Serdecznie zapraszamy do subskrypcji newslettera kancelarii Hoogells – Business News by Hoogells.
Aby zapisać się do grona odbiorców newslettera prosimy o:
potwierdzenie rejestracji poprzez kliknięcie w link otrzymany w mailu.
Zachęcamy do dzielenia się tą informacją z innymi osobami, które mogą być zainteresowane otrzymywaniem naszego newslettera.
Mocno liczymy na to, że publikowane treści będą dla Państwa interesujące i inspirujące, ale przede wszystkim przydatne z punktu widzenia prowadzonej przez Państwa działalności lub pełnionej funkcji.
Znasz już podstawy business English, czy korpomowy, ale gdy przychodzi do bardziej oficjalnych treści pisanych pojawia się problem?
Chcesz napisać formalny lub biznesowy e-mail, ale nie wiesz, jak powinien wyglądać, co zawierać, jaką powinien mieć formę?
Jeśli tak, te warsztaty są dla Ciebie J
Czego nauczysz się podczas tej prezentacji:
Jak skutecznym narzędziem komunikacji może okazać się dobrze napisany e-mail?
Co właściwie sprawia, że e-mail jest dobrze napisany?
Jakie fundamentalne różnice kulturowe występują w komunikacji Brytyjczyków i Polaków?
Poćwiczysz pisanie maili biznesowych.
Warsztaty poprowadzi:
Małgorzata Ruszkowska – nauczycielka języka angielskiego, posiadająca certyfikat TEFL oraz akredytowana przez londyńską The Coaching Academy executive coach. Małgosia jest również namiętną podróżniczką, która mieszkała w 10 krajach na czterech kontynentach. Małgosia uczy w BALAJCZA Linguistic Services języka angielskiego (ogólny i business English) w grupach na różnych poziomach zaawansowania.
Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
w związku z pojawieniem się wiosną 2020 roku pandemii COVID-19, przedsiębiorstwom które zostały dotknięte wywołanymi nią skutkami, została zaoferowana pomoc ze strony państwa.
Przyjęła ona różne formy i znalazła swoje odzwierciedlenie w postaci wielu instrumentów, z których, w zależności od spełnienia określonych warunków, mogły skorzystać różne podmioty.
Obecnie nadszedł czas na ocenę zarówno samych programów, jak i całego procesu mającego na celu skorzystanie z zaoferowanej w ten sposób pomocy.
W związku z powyższym, wspólnie z partnerami projektu: Business Centre Club oraz firmą Sedlak&Sedlakprzygotowaliśmy ankietę, która pozwoli na zebranie informacji dotyczących oceny poszczególnych instrumentów wsparcia przez ich faktycznych beneficjentów.
Zebrane w ten sposób informacje umożliwią dokonanie posumowania oraz przypisanie poszczególnym programom pomocowych odpowiedniej oceny ich znaczenia dla biznesu.
Będę również wskazówką dla konstruowanych w przyszłości instrumentów i programów pomocowych oferowanych przez państwo oraz organizacji procesów przyznawania wsparcia przedsiębiorcom zgodnie z ich potrzebami.
Wynikami analizy zebranych danych oraz oceną, pogłębioną również poprzez stanowisko różnych organizacji, podzielimy się ze wszystkimi jego uczestnikami w formie raportu.
Uczestnicy ankiety, otrzymają przygotowany przez nas raport jeszcze przed jego oficjalną publikacją, która planowana jest za kilka tygodni.
Cywilizację Dalekiego Wschodu oddzielają od świata zachodniego różnice tak głębokie, aż czasami mamy wrażenie, że pochodzimy z odmiennych galaktyk. W jednej z kultur życie opiera się na przyjaźni i bilansie usług, w drugiej – na państwie prawa.
Zapraszamy na kontynuację spotkania o zderzeniu kultur, która będzie miała miejsce w czwartek 20 maja o godz. 8:00. Będzie to druga część prezentacji „Wschód spotyka Zachód – różnice międzykulturowe okiem Azjaty”.
Wyjaśnimy między innymi:
Od kiedy na Dalekim Wschodzie je się pałeczkami?
Dlaczego nie należy częstować Chińczyka kanapką z serem?
Czym dla Azjatów jest jedzenie?
Dlaczego dobrze wychowany Azjata nie mówi tego, co myśli?
Czego nie może zabraknąć w chińskich pociągach?
Dlaczego świat w kulturze Zachodu jest „linią” a na Dalekim Wschodzie „kulą”?
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Czy wydarzenie sportowe może mieć coś wspólnego ze spotkaniem biznesowym? Sportem, tak jak i biznesem, zajmują się ludzie z całego świata – a gdy się spotykają, muszą znaleźć wspólny język. W takich sytuacjach często potrzebny jest tłumacz – dzięki niemu można swobodniej rozmawiać, nawiązywać relacje, negocjować…. Bez obaw o nieporozumienia.
Świetnym przykładem jest udział firmy lingwistycznej BALAJCZA w programie Polsat Sport „Koloseum – Magazyn Sportów Walki”. Zagranicznym gościem programu był Serigne Ousmane Dia, senegalski mistrz w zapasach, który przyjechał do Polski, by w ramach gali KSW 59 zmierzyć się z Mariuszem Pudzianowskim. Dla niego tłumaczka BALAJCZA symultanicznie przekładała na francuski wypowiedzi prowadzących.
To jednak tylko jedno z zadań firmy BALAJCZA w ramach współpracy z telewizją Polsat Sport – tłumaczyliśmy już także z języka angielskiego, niderlandzkiego czy hiszpańskiego w różnych dziedzinach sportu, jak np. piłka nożna czy boks.
Tłumaczenie symultaniczne dla mediów to spore wyzwanie – wymaga profesjonalizmu, panowania nad stresem i świetnej prezencji. Jednak te same cechy przydają się także w mniej oficjalnych sytuacjach, takich jak konferencje, prezentacje czy nawet zwykłe spotkania biznesowe.
Jeśli więc Twoja firma chce postawić na efektywną komunikację, zapraszamy do kontaktu:
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności